Medlem
Hjälp i spel

Hej!.

Jag har "fastnat" i Oblivion, och undrar om någon snabbt kan hjälpa mig.

i "Allies for Bruma"-questet skall man stänga ner Oblivion Gates, och det har nu blivit dags för att stänga ner porten utanför Anvil.

Jag har gått in, dödat allt och alla, men kan fortfarande inte ta mig in i det stora tornet i mitten, där Sigilstone huserar.

Jag har säkert missat något, jag brukar väl inte vara så värst uppmärksam.

Tack på förhand.

Vila i frid

Flyttad.


signatur

"Örnar kan kanske sväva högt, men vesslor blir inte insugna i jetmotorer."
Mikael 'the_maxx' Löfgren - FZ

Medlem

Jag hade också lite problem att hitta till tornet, men det löste sig.

Du tar dig in i tornet genom olika tunnlar i berget som tornet står på. Var uppmärksam på dörrar i klippväggen. Varje tunnel leder till en högre nivå i berget. Så in i första tunneln, den leder ut igen men till en nivå högre upp, sen letar du upp nästa dörr som tar dig högre upp osv.

Till slut kommer du upp till tornets dörr.

Medlem

Hade samma problem, men kolla på kartan över oblivion så är nog dörren markerad. (heter nåt med tunnel tror jag). Du har nog gått förbi den som jag gjorde.


signatur

I can't even tell you at the moment, what at the moment means....even momentarily.

Medlem

Jag lyckades ta mig in på "fel ställe" i "stora" tornet, men ingen väg uppåt i tornet, så jag hoppade helt sonika ner en våning där det fanns en ramp uppåt i tornet så jag skippade nog en hel del letande.


signatur

För din skull: www.piratpartiet.se

Medlem

Har för mig att jag gjorde så på nång också, vet inte om det var den du pratar om dock.


signatur

I can't even tell you at the moment, what at the moment means....even momentarily.

1
Skriv svar