Medlem
Quest's

Har nu klarat av Main quest, Fighters guild och mage guild. Samt massa sidequests. Så jag undrar var man kan hitta några mer roliga quest. Helst sånna som inte får mig kickad ur Fighters eller mages guild.(om jag nu kan bli kickad nu när jag är ledare över båda:) )


signatur

I can't even tell you at the moment, what at the moment means....even momentarily.

Medlem

Du kan ju köra Thiefs Guild-questen, och så också Dark Brotherhoods-questen, De är de bästa questen i spelet, enligt min, och Många andras uppfattning. så du har missat en del bra kan man säga

Medlem

Jo har hört det men vill ju va hederlig


signatur

I can't even tell you at the moment, what at the moment means....even momentarily.

Medlem

Men frågan är om man orkar börja på en ny gubbe. Som jag undra i första inlägget, om jag skulle börja med Dark Brotherhood eller Thiefs Guild skulle jag kunna bli kickad från dom andra guildsen då, trots att jag är ledare?


signatur

I can't even tell you at the moment, what at the moment means....even momentarily.

Medlem

Nej nej, du blir inte kickad från de andra guilden. Om du inte stjäl från de andra guilden förståss. Men det ska inte behövas göras. Inte när de ser ivarjefall så du kan åka dit. Oroa dig inte du. Gå med i Fighter´s Guild och Dark Brotherhood´s Guild. Du kommer inte bli kickad ur de andra.

Medlem

Nice
Men finns det några andra trevliga quest då? Som inte tillhör nån guild?


signatur

I can't even tell you at the moment, what at the moment means....even momentarily.

Medlem

det finns massa andra trevliga quests.
Gå runt i städerna lite och snacka med folk. fråga om rykten och så så kommer du hitta massa spännande quests.

sen finns ju alla daedra shrine questen.

Medlem

Vad tyckte ni om Main Quest?

de var lite för lätt tyckte jag...

slut striden kunde varit lite längre o coolare


signatur

Twitch: Twitch.tv/one_eyed_gamer | Twitter: Twitter.com/1iGamer | Youtube: Youtube.com/oneeyedgamerchannel | Facebook: Facebook.com/1iGamer

Medlem

Jo skulle varit coolare om slutstriden va som ett stort slag, Sagan om ringen style.


signatur

I can't even tell you at the moment, what at the moment means....even momentarily.

Medlem

Jo verkligen...

eller om man kunde vara mer delaktig....


signatur

Twitch: Twitch.tv/one_eyed_gamer | Twitter: Twitter.com/1iGamer | Youtube: Youtube.com/oneeyedgamerchannel | Facebook: Facebook.com/1iGamer

Medlem
Skrivet av Rissan:

Jo skulle varit coolare om slutstriden va som ett stort slag, Sagan om ringen style.

Då tror jag 99% av alla oblivion spelares datorer hade sprängds.

Men jag håller med, lite mer "The Final battle"-stuk på det hela hade varit roligt. Typ Fighters och mage guilds anhängare hade slutit sig till slaget

Medlem

Ja det kändes lite mesigt med typ 10 st krigare från olika städer(eller hur många det nu va).

.


signatur

I can't even tell you at the moment, what at the moment means....even momentarily.

1
Skriv svar