Oblivion Downloads

Medlem
Oblivion Downloads

Hejsan folket. Måste först bara säga att jag älskar det nya FZ, och att jag nu har en chans att hänga med i forumet från början.

Det andra är att du kan nu ladda ner massa prylar till Oblivion. Det är bara surfa på [http://www.obliviondownloads.com]. Fast jag har dock lite frågor, så om någon vet, svara gärna.

Min första fråga är, jag är säker på att det finns svar på sidan men jag orkar inte läsa plus att jag vill att fler ska få ta del av informationen, hur gör man med filen man laddar hem? Är det bara packa upp och trycka in i mappen?

Sen undrar jag om det är värt pengen? Någon som gjort detta, asså köpt prylar från sidan?

Fantastisk spelsajt


signatur

Niet.

Medlem

Välkommen till forumet!

Horse armor är nog värt pengarna, resten vet jag inte.

Installations-instruktionerna finner du säkert i zip-filen när man laddat ner den.

Medlem

Massor av prylar var väl att ta i, det finns väl 3 st. i skrivande stund...

Medlem
Skrivet av PheliCan:

Massor av prylar var väl att ta i, det finns väl 3 st. i skrivande stund...

Japp, varav alla tre kan man leva utan man klarar sig långt på gratis mods.


signatur

För din skull: www.piratpartiet.se

Medlem

Borde vara så att man lägger dem i Data mappen? Som alla andra mods

Medlem

Man lägger dem i data mappen precis som en modd. Har skaffat Horse Armor mysigt att ha på sin häst när vargar kommer och anfaller.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Inaktiv

Wizard's tower är skitcoolt så köp det

Medlem

Gah! Jag kommer till en "Under construction"-sida.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Tror ni min enhörning blir glad om jag trycker på honom/henne en horse armour?

Medlem
Skrivet av Syrfid:

Tror ni min enhörning blir glad om jag trycker på honom/henne en horse armour?

Jag tror att han/hon redan sprungit iväg när du gått in i affären.

Det ska finnas mods som låter en behålla enhörningen om jag kommer ihåg rätt.

Medlem

[quote=Theade]Hejsan folket. Måste först bara säga att jag älskar det nya FZ, och att jag nu har en chans att hänga med i forumet från början.
quote]

Samma här!

lättare o komma in nu känns de som.
skall man bara orka hålla sig aktiv också

:: /SuTTeN\ ::


signatur

Twitch: Twitch.tv/one_eyed_gamer | Twitter: Twitter.com/1iGamer | Youtube: Youtube.com/oneeyedgamerchannel | Facebook: Facebook.com/1iGamer

Medlem

Helt ärligt så hittade jag en enhörning ute i vildmarken. Den anfaller inte och springer inte bort. Står i stall som vilken häst som helst när jag är i städer och väntar utanför grottor etc. Fast det kanske bara är en bugg? Vad vet jag. jag sitter på jobb nu så jag har ingen skärmdump att ge er men kan fixa det ikväll.

Medlem
Skrivet av Syrfid:

Tror ni min enhörning blir glad om jag trycker på honom/henne en horse armour?

Enhörningen kan tyvärr inte ha Horsearmor på sig hade jag för mig att jag läste på gamla forumet. :\

Medlem

Var hitta ni den?

JAg har letat överallt.... i want one tooo!!!!


signatur

Twitch: Twitch.tv/one_eyed_gamer | Twitter: Twitter.com/1iGamer | Youtube: Youtube.com/oneeyedgamerchannel | Facebook: Facebook.com/1iGamer

Medlem

Man kan bara rusta upp hästar som man äger, och enhörningar är fria varelser. Då är det väl tur att det finns mods.

Armoured Unicorns
Download
Bild

Medlem

Spoiler om erhörningen:

Enhörningen finns ganska rakt österut från "Inn of ill omen" (stället där din första quest för Dark Broderhood utspelar sig) ute i vildmarken.

Inaktiv
Skrivet av Syrfid:

Tror ni min enhörning blir glad om jag trycker på honom/henne en horse armour?

http://www.youtube.com/watch?v=HnEp2QgNeLw&search=Unicorn


signatur

"I buy virtual gold all the time"
Richard "Lord British" Garriott, developer of the Ultima series.

Medlem
Skrivet av Hunken:
Skrivet av Syrfid:

Tror ni min enhörning blir glad om jag trycker på honom/henne en horse armour?

http://www.youtube.com/watch?v=HnEp2QgNeLw&search=Unicorn

haha, helt underbar.

Inaktiv

Huga, jag tycker de officiella modsen är skitfina. Lite extra krydda med i spelvärlden. Jag spelar en tjuv och "theives den" är det perfekta hemmet för min gubbe.
"Wizards tower" är väl lika perfekt för en mage.
"orrery " moden är mest till för dom som har följt med i elder scrolls spelen en längre tid och är nyfiken på den mystiskt försvunna dwarven-rasen. Resten rycker nog på armarna

Inaktiv

Wizard's Tower är som sagt perfekt för mages. Lite för perfekt t.o.m. efs man kan få tillgång till saker från start som man annars får först efter att ha fått tillgång till Arcane University, så jag flyttade in först efter det.

Ett bra tillbehör är Frostcrag teleport ring.

Gillar Orrery också - fast det kan man ju klart leva utan. Ganska coolt hur som helst.


signatur

By the Nine Divines, there's a psychopath on the loose!

1
Skriv svar