Oblivion Texture Replacer: Pack2
Får väl sätta igång att skapa trådar igen. Här är länken till Qarls "Oblivion Texture Replacer: Pack2".
[http://canadianice.ufrealms.net/forum2/index.php?PHPSESSID=0e...]
"It looks really good in-game. I'm actually thinking about making some of the meshes that aren't parallax mapped by default and turning on parallax mapping and making parallax maps for them. One thing though, now that I'm getting a much larger percentage of 2048x2048 sized textures in the game, my computer is really starting to chug -and adding more meshes with parallax mapping will only make it worse. :("
Det är en sjukt snygg mod och det roliga är att det inte alls är krävande, klarar av att köra på de största texturerna han har gjort och jag har en AMD64 3000+, x850xtpe, så Zhane du kan nog oxå köra modden
- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.
Jag sitter på ett GeForce FX 5600... hehe Så jag kan knappt köra det alls Men så länge jag inte ser några facklor, eller så länge jag inte strider, och jag kan inte använda Magi heller, För att inte tala om att gå in i Oblivion, där kan jag bara titta rakt upp med himlen avstängd.
Jag har aldrig använt uttrycket "omfg!", men hans senaste värk förtjänar ett omfg! av mig.
<3
Jag har aldrig använt uttrycket "omfg!", men hans senaste värk förtjänar ett omfg! av mig.
Nja, det finns för många snäckor, men det är väl en smaksak. Den andra bilden i tråden ser dock inte klok ut, helt full med fossiler.
Nytt om Texture pack:
"OK, well, as I've been going along, I've learned so many new things that I'm WAY better at this all now than when I started. (A lot of which was learned very recently from RazorBladder's excelent normal map tutorial -but also a lot of other tricks I picked up elsewhere either on the Net or through trial and error, both about normal maps AND other things.) I'm going to go back over and redo all my landscape textures and I'm going to release 2 new giant packs and call them "Qarl's Texture Pack 2" and "Qarl's Texture Pack 2 Extreme".
Both will contain all the landscape textures redone to more closely match the originals, and with better normal maps and less tiling. Both will contain all the new textures I'm working on now."
[http://img208.imageshack.us/img208/4954/cobblestone43zo.jpg]
[http://img389.imageshack.us/img389/1459/grassclover28yi.jpg]