Medlem
WTF!

Where are all the threads? Where is my username!? (It's WebLion AKA "WebKissen")

Damnit.. starting over on a newbie account... oh well.. I guess I should get an avatar to suit it.

Inaktiv

Haven't you got an e-mail about this? Just follow the pre-entered link in it and you got your old account up and running.

Medlem

Är alla trådar borta för gott?

Medlem

Aa damn got an old email registered to my old account so I didn't get any mail

BTW Where're all the threads? :S

Medlem

Ah I see.. I may have forgot to update my FZ user to my new email.. Don't really have my old one anymore.. Oh well... My newbie-avatar is kinda cute, isn't it?

Medlem

Q: Var är alla gamla inlägg?
A: Det fanns tyvärr ingen möjlighet att flytta över inläggen från det gamla forumet. Vi hoppas att det skall gå bra att börja om på nytt, och ber om ursäkt ifall vi avbröt någon extremt intressant diskussion.

NOOOOOOO

Inaktiv

Ack, tror mitt gamla konto var registrerat till en hotmail-adress som blivit inaktiv efter för lång frånvaro. Och nu verkar det inte gå att återaktivera kontot även fast jag fått tillbaka hotmail-kontot...

Medlem

It's not so much the interruption of a recent discussion that bothers me.. Those can always start again, no sweat.. It's the loss of years and years of FZ history!
*sob*

Medlem

Vi får leta efter alla inlägg i Oblivion

Inaktiv

tjo, fin design, tog 10 minuter för migg att logga in (glömde kolla inboxen:evil:)

Tips tråden bajsade


signatur

Last.fm
nah, you're just curious George....like the monkey

Medlem

Quickly! someone start up the construction set and make a quest!

Retrival of the lost FZ logs!

Medlem

Men sicket skit att alla poster är raderade Det fanns ju massa godis här juh :'(

"Hemmavan"....... men ffs


signatur

För din skull: www.piratpartiet.se

Medlem
Skrivet av NorthLion:

Where are all the threads? Where is my username!? (It's WebLion AKA "WebKissen")

Damnit.. starting over on a newbie account... oh well.. I guess I should get an avatar to suit it.

Northlion: do you remember you old email?

Medlem
Skrivet av mullins:

Northlion: do you remember you old email?

hmm.. It would probably be either weblion@home.se or lioncub@hem1.passagen.se

Medlem

Varför skriver du på engelska?


signatur

För din skull: www.piratpartiet.se

Medlem
Skrivet av Burglar:

Varför skriver du på engelska?

Read my profile.. Hmm.. I should add that to my signature...

Medlem
Skrivet av NorthLion:
Skrivet av mullins:

Northlion: do you remember you old email?

hmm.. It would probably be either weblion@home.se or lioncub@hem1.passagen.se

Ah, well.. Check your email cus we have sent out email to your user from the old site, which has instructions how to get your old account activated.

Medlem
Skrivet av mullins:
Skrivet av NorthLion:
Skrivet av mullins:

Northlion: do you remember you old email?

hmm.. It would probably be either weblion@home.se or lioncub@hem1.passagen.se

Ah, well.. Check your email cus we have sent out email to your user from the old site, which has instructions how to get your old account activated.

I can't check my old email adresses anymore... and by the way, you can type in Swedish if you wish, I only type in English due to the lack of Swedish keyboards in this land that I am in.

Medlem
Skrivet av NorthLion:

I can't check my old email adresses anymore... and by the way, you can type in Swedish if you wish, I only type in English due to the lack of Swedish keyboards in this land that I am in.

Du kan ju alltid PMa en moderator och be om hjälp. Gissar att dom har fullt upp nu, men du kan ju alltid försöka.

Medlem

I'm in no hurry.. Besides this is my internet name nowadays, WebLion was kinda old.. Now I was forced to update my digital self.. I am now reborn, and cuter than ever! *points to Avatar*

Medlem

Men WebLion, hmmpff, NorthLion du kan ju svenska!

Medlem

Sitter fortfarande fast på

där man ska avslöja vem som stuligt tavlan, och jag har hittat fläcken på mattan, men det står att jag ska hitta mer bevis..har redan hittat tavlan och alla penslar, vad fattas?


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem
Skrivet av redmac:

Sitter fortfarande fast på

där man ska avslöja vem som stuligt tavlan, och jag har hittat fläcken på mattan, men det står att jag ska hitta mer bevis..har redan hittat tavlan och alla penslar, vad fattas?

Tror inte det ska vara något mer. Gjorde precis uppdraget själv och jag kommer då inte ihåg någon mer ledtråd. Anklagat personen än?


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem
Skrivet av redmac:

Sitter fortfarande fast på

där man ska avslöja vem som stuligt tavlan, och jag har hittat fläcken på mattan, men det står att jag ska hitta mer bevis..har redan hittat tavlan och alla penslar, vad fattas?

Kolla igenom västra tornet tror jag det var. Och sen kolla redguard tjejens rum. I nån byrå

Medlem

Prata med alla och sedan går du till den som du tror gjort det och väljer "accuse", det borde inte vara nåt mer om du hittat tavlan.

Inaktiv

Har du kollat lite mer noggrant i matsalen? Där finns en ledtråd till.

.

Medlem

People using feline handles creep me out.


signatur

---
Boo!

Inaktiv

Bumpar en gammal tråd.


signatur

"Nothing is more intolerable than to have to admit to yourself your own errors"

Medlem

Det var då jävligt nödvändigt att bumpa en _1.5_ år gammal tråd bara för att bumpa den.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

1
Skriv svar