Medlem
Jämförelsen

Vad är det för ointelligenta kryp som jämför World of Warcraft med Warhammer Online?

Går fan i mig inte att jämföra ett ny lanserat spel med ett spel som varit ute i många år!!

Grafiken är helt olika mellan spelen. WoW har den mer tecknade och WAR har närmare den hårda/realistiska grafiken eller hur man sak förklara.
Alla dessa trådar om att WoW har bättre grafik det är ju bara löjligt, att spela WoW är som att kolla på en jävla tecknad film -,-

Tycker ni inte om spela varför lägga energi på att spela och skriva om det då? jävla pundhuvuden...

Medlem

Finns personer som gör vettiga jämnförelser mellan dom två spelen, så tycker inte att påhopp är direkt nödvändiga. Så skulle rekommendera att du ändrar om lite i din text och gör en vettigare text för diskussion. För folk kommer med stor säkerhet anmäla den som den är nu.

Medlem

utan att tala för eller emot något så måste jag bara påpeka att även om WAR har ett mörkare tema på sin grafik så är den endå väldigt VÄLDIGT mjuk och gullig. Precis lika mycket "tecknad film" som wow.


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Ett tips. Titta på gräs, vatten, träd, ansikten etc och jämför med Wow. Så kommer du att inse att det är stor skillnad på grafiken i de båda spelen.


signatur

The Presidents - World of Warcraft Classic

Medlem

Det är ju +12 årsgräns på spelet, hade gärna velat haft en 18 årsgräns istället, ville ha lite av det goda blodet och fina våldet.
Det är nog det enda som jag är småbesviken på i WAR

1
Skriv svar