War-Europe Login problem

Medlem
War-Europe Login problem

Har kikat runt och inte hittat någon tråd som verkar ha samma problem...så..

När jag skulle fixa ett konto på War-Europe sidan så gick allt bra och jag fick ett Confirmation mail som jag kunde aktivera kontot med, jätte bra.

MEN!

När jag går till sidan och ska logga in med mitt nya konto så är loginrutan Grå och helt oanvändbar.. Någon som vet vad som händer?

Inaktiv

Nej samma för mig, så här sitter jag och kan inte spela eftersom något verkar ha blivit fel med mitt lösenord. Måttligt road av detta...

Medlem

GOA har stängt ner inloggningen för att antagligen kunna hantera belastningen.

Ei
Medlem

Jag kan inte ens logga in på spelet...... epic fail

Inaktiv

Inte jag heller... Att man inte kan komma in på sidan kunde väl gå an men när det gäller hela spelet är det inte lika roligt, man vill ju börja spela när man har skaffat det

Ei
Medlem

Jepp, var ju nere o handlade det idag. Man mitt konto funkare inte efter att jag registrerat det

Medlem

Köpte spelet idag, förväntar mig såklart att kunna spela det.

Så fel man kan ha ;P Kommer ihåg hur Goa skötte DAoC under ToA releasen, så max 80 personer i taget kunde regga sina expantioner.

Funcom var/är precis som under AO tiden, hoppas att Goa presterar bättre.

I want to play

Inaktiv

Nu går det åtminstone att ändra sitt lösenord igen, logga in på sidan går dock fortfarande inte.

*Edit: Nu funkar det äntligen att komma in i spelet för mig, var antagligen något med lösenordet.

1
Skriv svar