Inaktiv
Buddy codes?

Hej hopp,

Skulle gärna vilja prova W AR. Jag tänker inte göra om misstaget som jag gjorde med pirates of the burning sea och köpa grisen i säcken. Så, finns det buddy codes i W:AR och är någon i så fall intresserad av att ge bort en om man inte nu inte har några kompisar att ge bort dom till?

Skicka gärna PM isf.

MVH

Medlem

Dumt att du inte tog chansen när betan var igång då ju...


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Inaktiv
Skrivet av Ankh:

Dumt att du inte tog chansen när betan var igång då ju...

Ja det var ju lätt när jag hörde om det för 2 veckor sen när jag varit utomlands 1 av dom.
Gå och lägg dig

Medlem
Skrivet av sarlac:
Skrivet av Ankh:

Dumt att du inte tog chansen när betan var igång då ju...

Ja det var ju lätt när jag hörde om det för 2 veckor sen när jag varit utomlands 1 av dom.
Gå och lägg dig

You tell him girlfriend!
Självkart ska du få allt utan att anstränga dig eller betala för det!


signatur

I got a rocket in my pocket.

Inaktiv

jag kan ge dig ett svar: gillar du alla andra stora mmorpgs som finns där ute så lär du gilla detta också, pirates suger rejält och kan inte jämföras med war

har desvärre ingen kod till dig

Medlem

Kommer säkert komma 14-dagars Trial-konton precis som med de flesta MMO's. Dock kommer det nog dröja någon månad precis som med alla andra spel.

Inaktiv
Skrivet av dr00l & aresz:

Text

Tolkar det som att det inte finns och tack i så fall för svaret på den enkla frågan.:up: I Pirates t.ex. så fanns buddy systemet nämligen från början, så man kan aldrig vara riktigt säker.

Tycker det är synd att sådana förvirrade människor som "ankh" & "video_mode" ska posta helt onödiga och dryga inlägg i stället för att svara på den enkla frågan. Hur kan man inte veta vad en buddy code är egentligen?

1
Skriv svar