Problem med aktivering av cd-key

Medlem
Problem med aktivering av cd-key

Tjo!

Har ett problem när jag försöker aktivera min kod som finns bakom manualen i boxen...
Eftersom jag redan har ett konto tryckte jag på "Code" på war-europe.com, skrev in min email och användarinformation samt min cdkey.
Senare får jag ett mail där det står: Your code hasn't been registered. Click here to view the reason.
Dock när jag klickar på länken kommer det upp att den inte kan logga in på sidan. Inte så konstigt, eftersom loginfunktionen är nere...

Nån som har haft samma problem som mig? Och vet ett sätt att komma runt detta. Jag har även provat att regga ett nytt account och provat att aktivera min key där, utan framgång.

War-europe.com är f.ö. helt värdelös! Loginfunktionen har varit nere sen den 18e då spelet släpptes och den uppdateras dåligt.

Tacksam om det är nån som kan hjälpa mig!

//Achronos


signatur

Asus P5Q Pro | E8500 3.16GHz | XFX HD4890 1GB | Corsair 2x2GB | Corsair 620W | Spinpoint F1 1TB | Antec P183 | BenQ G2411HD 24" | Dell 17"

Inaktiv

Hade samma problem, testade igen och då funkade det av någon anledning. Påt igen bara.

Inaktiv

ibyffin:
du körde Code direkt på sidan där man knappar in ALLA uppgifter för femteioelfte gången eftersom login funktionen återigen inte fungerar?

Medlem

Har samma problem med min spel nyckel!!!
Jäkla sugigt faktiskt tycker jag!:( Sen går det ju som sagt inte att logga in heller på sitt account!!!

Detta spel tar hem priset för har aldrig vart med om värre än detta


signatur

Antec 900 Gamer-Asus P5K Premium-Intel Quad 6700-Creative S-Fi Fatality Pro-Asus 8800Gts 512Mb-Samsung 500Gb HD-Corsair 4Gb 6400 Ram-Vista 32Bit

Medlem

GOA beteende och jobb kring hela WAR releasen har varit sunkig, tror tycker du inte kan göra så mycket mer än att vänta eller skicka mail till deras support.

Kan dock rekommendera att hålla koll på
Warhammeralliance hemsida, deras forum har en väldigt bra del som endast handlar om support.

Medlem

Hur får man in sitt item man fick när man köpte pre-order. Har två koder, men vart trycker jag in dem?

Inaktiv

vad gör man sen då, efter man reggat nyckeln på den sidan?

Inaktiv

ingen som vet?

Inaktiv
Skrivet av päronsodamannen:

ingen som vet?

Vilken nyckel menar du?
Är det till själva spelet är det bara att köra igång, förutsatt att du har fått ett mail som bekräftar att koden stämde.

Gäller det dom två itemsen är det bara att plocka ut dom i närmaste brevlåda.

Inaktiv

till själva spelet, jag kan inte logga in även om jag fått ett email som säger at det e ok.
sen när jag försöker skriva in samma key här https://accounts.eamythic.com/ så får jag invalid key. fast det e samma key som fick ok i emailet. blir lite putt .

Medlem

Du har inget på https://accounts.eamythic.com/ att göra...

Den sidan är för amerikaner

Inaktiv

ok men jag kan inte logga in efteråt jag reggat koden.
varför? och var skriver man in var man betalar för en månad till?

Medlem

"Detta spel tar hem priset för har aldrig vart med om värre än detta"

Då har du glömt spelet "Dark Messiah of Might and Magic".
Det var så buggit (och fortfarande är) att du har tur om du kan lira det i en timma.
Ubisoft tyckte också det var buggit, till och med så buggit att de lade ner all support för spelet efter bara 2 månader som spelet var släppt.

Det tycker jag är värre än det som är nu för det här kan man ju spela.

Inaktiv

satan min nyckel funkar inte heller, har kollat o dubbelkollat den är helt rätt, för det är väl den som är på baksidan av manualen som gäller?

Medlem

jepp

Så jag gjorde iaf var att logga in på sidan klicka på profilen sen accountkey

fyll i samma uppgifter dvs samma email som kontot står under samt samma inloggningsuppgifter du har för att logga in på sidan och spelet sen validera nyckeln.


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

1
Skriv svar