Medlem
Klass Panik...

Ja som det låter... nu har WAR släppts och jag kan fortfarande inte bestämma mig vilken klass jag ska vara, en fråga här till er som har tästat mycket, finns det en klass i WAR som kan göra flera olika saker till exempel som druid i wow... om ni fattar vad jag menar

HJÄLP HJÄLP!!!


signatur

Remember remember the fifth of November

Medlem

Om du menar, om någon klass som kan bli 3 olika sorters djurformer så finns där ingen sån klass i WAR. Det närmaste du kommer förändring är mutationerna på maraudors.


signatur

You fail

Medlem

nej det var inte så jag menade, jag menade att om det finns nån klass som har olika spel stilar tex. Druid kan vara tank spell caster melee dps


signatur

Remember remember the fifth of November

Inaktiv

warrior priest, only way to go

kan han tanka, heala, meleea, inga värsting dps spells dock

men han är också en av de svåraste gubbarna att spela då man måste ha koll på allting hela tiden

Medlem

DoK eller WP


signatur

"People don't plan to fail, they just fail to plan"

Medlem

tack ska förmodligen köra WP


signatur

Remember remember the fifth of November

Inaktiv

glöm bara inte att WP är healer i första hand, du kommer inte kunna göra mycket dps

Medlem

hmmmm... men det beror på hur man speccar eller ?


signatur

Remember remember the fifth of November

Inaktiv
Skrivet av DumSmurfen:

hmmmm... men det beror på hur man speccar eller ?

Jag tror att han menar att WP är healer archetype och att hur du än speccer så kommer du förmodligen inte någonsin kunna hålla jämna steg med en dps-klass.

Så vitt jag vet finns det ingen riktig "jack-o-all-trades" class, som druid.

Inaktiv

Naturligtvis kan man aldrig dpsa som en klass vilket är ämnad för det ändamålet. WP och DoK är nog så nära druid man kommer tror jag.

Medlem

Och tack alla


signatur

Remember remember the fifth of November

Medlem

Finns någon motsvarighet till wows Rouge klass då som kan stealtha mm?


signatur

Antec 900 Gamer-Asus P5K Premium-Intel Quad 6700-Creative S-Fi Fatality Pro-Asus 8800Gts 512Mb-Samsung 500Gb HD-Corsair 4Gb 6400 Ram-Vista 32Bit

Medlem

Jepp, en för varje sida:

Witch Elf
Witch Hunter


signatur

The Presidents - World of Warcraft Classic

Medlem
Skrivet av Snake:

Jepp, en för varje sida:

Witch Elf
Witch Hunter

Nice då har jag bestämt mig8)


signatur

Antec 900 Gamer-Asus P5K Premium-Intel Quad 6700-Creative S-Fi Fatality Pro-Asus 8800Gts 512Mb-Samsung 500Gb HD-Corsair 4Gb 6400 Ram-Vista 32Bit

Medlem

Hålla kan en Witch hunter lära sig någon form av stealth?


signatur

Antec 900 Gamer-Asus P5K Premium-Intel Quad 6700-Creative S-Fi Fatality Pro-Asus 8800Gts 512Mb-Samsung 500Gb HD-Corsair 4Gb 6400 Ram-Vista 32Bit

Medlem

Du kan bli osynlig och gå runt och stealtha ja, om jag inte har fel. Har dock aldrig spelat en själv så jag vet inte annat än att dom brukar kunna försvinna lite ibland. Witch Elves speciellt.


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem

Låter nice!!!


signatur

Antec 900 Gamer-Asus P5K Premium-Intel Quad 6700-Creative S-Fi Fatality Pro-Asus 8800Gts 512Mb-Samsung 500Gb HD-Corsair 4Gb 6400 Ram-Vista 32Bit

1
Skriv svar