Warhammer online problem =(

Medlem
Warhammer online problem =(

Har några mindre roliga problem och undrar om någon vet svaret eller vart med om samma.

Problem 1 är att när jag skriver in spelets nyckel så får jag ett mail att nåt är fel och att jag ska pröva igen.... har nu gjort det x antal gånger med samma resultat???

Problem 2 är att när jag starta spelet 1a gången laddade det hem en patch och sen kom en ruta fram där jag ska slå in login + kod och det gör jag om och om igen och det är fel sen har jag gjort för många gånger och då måste jag starta spelet på nytt och så kommer rutan upp igen med login för patch????

Känner mig nedstämd:\


signatur

Antec 900 Gamer-Asus P5K Premium-Intel Quad 6700-Creative S-Fi Fatality Pro-Asus 8800Gts 512Mb-Samsung 500Gb HD-Corsair 4Gb 6400 Ram-Vista 32Bit

Medlem

Herregud! Har du ingen "."-tangent människa? Flåsar ju efter att ha läst ett sånt stycke utan punkter.

Ang. problem 1: Det står möjligtvis inte i mailet vad det är som är fel? T.ex. fel loggin eller koden? Har du ens registrerat dig?

Ang problem 2: Hur hade du tänkt komma in i ett spel du inte har tillgång till? Att få detta att lyckas är som att ta sig förbi en dörr utan att först ha låst upp den. Lös problem ett så fixar sig problem två med automatik.

Medlem

Läste nu på deras hemsida att vissa har problem och att dom tittar på det nu;)
Jag skriver ju medvetet utan "andrum"8) så man får träna lungorna fast å andra sidan kan iaf jag andas fast jag läser:D


signatur

Antec 900 Gamer-Asus P5K Premium-Intel Quad 6700-Creative S-Fi Fatality Pro-Asus 8800Gts 512Mb-Samsung 500Gb HD-Corsair 4Gb 6400 Ram-Vista 32Bit

Inaktiv

jag har fan också probelm med att logga in i spelet! när jag försöker logga in så står de "Authentication failed.Pleace re-enter your login credentials" och jag har provat att logga in typ 4miljoner gånger nu! :\
snälla hjälp mig att komma igång!

Medlem

Om inget är fel på hos motparten eller fel på era koder så ska det inte vara svårare än:

Regga er på war.europe sidan, skriv in koden. Tanka hem spelet, installera och spela.

Alt.

Köp spelet och följ instruktionerna.

Inaktiv

grejen är att jag har köpt spelet och gjort allt som står att man ska göra...har reggat mig & min kod...
och skiten fungerar fortfarande inte! :\

Medlem

då tycker jag du ska ringa support...

Inaktiv

haha skickade ett mail till dom igår och dom jäkla k*kskallarna har inte svarat än! :evil:
verkar vara världens sämsta support ^^

Medlem

men ring dom istället! Kan iförsig tänka mig att kötiden är på en timme eller två... :/

Inaktiv

de skulle jag göra om de fanns en telefon support!
jag har inte hittat en men du vet kanska vad nr dit är?!

Medlem

sitter på jobbet så kan inte titta på skiv fodralet och medföljande grejer tyvärr, måste ju för tusan finnas ett support nr!

Inaktiv

fanns inget telenr i den heller!
men av någon dum annledning så fungerar skiten nu iaf! :D:D:D:D tack iaf!

Medlem

Funkar inte ens att regga min kod för spelet!!! Har köpt det från Discshop och fick det igår


signatur

Antec 900 Gamer-Asus P5K Premium-Intel Quad 6700-Creative S-Fi Fatality Pro-Asus 8800Gts 512Mb-Samsung 500Gb HD-Corsair 4Gb 6400 Ram-Vista 32Bit

Medlem

kan någon logga in på sitt account här?
http://www.war-europe.com/

Stört omöjligt för mig iaf:(


signatur

Antec 900 Gamer-Asus P5K Premium-Intel Quad 6700-Creative S-Fi Fatality Pro-Asus 8800Gts 512Mb-Samsung 500Gb HD-Corsair 4Gb 6400 Ram-Vista 32Bit

Inaktiv

Problem med Warhammer Online. När jag trycker på play så kommer det upp Error Warhammer Online will occured terminated. Sen släcks hela programmet. Vad gör jag för fel?

1
Skriv svar