Warhammer Headstart slut, vad göra?

Medlem
Warhammer Headstart slut, vad göra?

Ja, nu har jag fått hem CE utgåvan, större än vad jag trodde den skulle vara och TUNG!

Funderar bara på om jag ska avinstallera open beta clienten installera med dvd skivorna och skriva in kod nyckeln för 30 dagars free gaming time.

så, vad göra?

Medlem
Skrivet av http://www.war-europe.com/:

The very first thing that you need to do is to create an account if you do not have one already. Go to our account registration page and fill in your details. You will receive an email within a short while that will contain a link that you must follow to confirm your account. Once you've done that, you must register your product key. You will find this printed on a sticker inside the box, or, if you bought a digital version then your licence key will have been emailed to you by your retailer. Visit the code validation page to activate your licence key. Again you will receive a confirmation email after a few minutes but this time you do not need to do anything with it. At the moment you do not need to enter any payment details or choose a subscription plan, those options will be available from the 1st of October.

All that remains then is for you to install your game and patch it, then log in and play! Remember that you must use your login and password to access the game and all account services on the website so be sure to keep these details safe and never to share them with others.

We would like to remind those of you who were a part of the Open Beta that you must use the same account for the live game that you used for Open Beta in order to receive the 7 free days offered to all Open Beta testers.

Finally, a notification from our technical department regarding bonus item codes: we will be prioritising the licence key validation and so, there may be a delay in activating bonus items. Please be aware that your items may take some time to appear in your ingame mailbox.

Så nej, allt du ska behöva göra är att skriva in din cd-key här så ska allt fungera.


signatur

"People don't plan to fail, they just fail to plan"

Medlem

på grund av att de misslyckades delvis med öppna betan så har alla som hade förbokningserbjudande med open beta fått 7 dagars extra speltid. Därför behöver vi inte skriva in koden i spelboxen förrän om en vecka. Jag tror att man torskar de 7 gratis dagarna om man skriver in koden idag. Läs mer på www.war-europe.com .

Medlem

Ok, tack för de snabba svaren

men då gör jag så att jag avinstallerar open beta clienten och installerar med dvd, känns mer rätt då, och sedan väntar jag med den koden som står i kartongen.

sedan så har man ju de där extra ingame grejerna också, men de ska jag också vänta med som jag förstått

Inaktiv

Min Beta client patchades till Retail, så du behöver antagligen inte installera det på nytt. Men om du gillar att slösa tid, så varför inte.

Medlem

jag hadde en del att göra under tiden, men det brukar man göra när man får hem en CE utgåva

Medlem
Skrivet av Blackbeard:

sedan så har man ju de där extra ingame grejerna också, men de ska jag också vänta med som jag förstått

Jag skrev in koderna första dagen (i måndags) och fick grejerna direkt utan några problem. Sen att ringen är rätt kass och campen ganska onödig, iaf än så länge, är väl en annan sak

Inaktiv

Den jefla hemsidan är ju kefflon.. Någon annan som kan logga in och regga sitt konto?

Medlem

Använd internet explorer för sidan. Både Firefox 3 och Google Chrome kapar över halva sidan.
GOA ger sig inte heller och ska ha kvar sin buggiga flashsida med mängder av problem.


signatur

- PiDuT

Medlem
Skrivet av ibyffin:

Den jefla hemsidan är ju kefflon.. Någon annan som kan logga in och regga sitt konto?

Reggade nycklar igår utan problem och fick "confirmation mail" efter någon minut.


signatur

AMD 64 x2 3800+ 2.2Ghz(Klockad): 3Gb DDR Dual channel: Geforce 8800GT, Soundblaster X-FI Music

Inaktiv

Verkar ha funkat nu.. Tack för input. Antagligen hade jag smör på fingrarna eller något..

1
Skriv svar