Warhammer Online Server med många svenskar?

Medlem
Warhammer Online Server med många svenskar?

Någon som vet om någon "core" server blivit den inofficiella svenska servern?

Inaktiv

Nja, vet inte än. Men många som jag känner plus mig själv är på Karak-Hirn. Vi hänger på detta allmäna svenska Warhammer Forum.


signatur

Wolfenstein: Enemy Territory for ever! Forum om: Warhammer Online

Inaktiv

karak eight peaks

Medlem

Vi är en stor skara svenskar på Karak-Azgal. Även bortsett från min egen guild och den allians vi ingår i, så springer man på svenskar mest över allt.

Edit
Vi har flyttat. Finns numera på Zhufbar


signatur

The Presidents - World of Warcraft Classic

Medlem

Karak-Hirn finns det ett antal svenskar på.

Medlem

Borde göra Axe bite pass till inofficiell svensk, bara för att kriga med ryssarna.

Inaktiv

Hej, Jag har några mmos i mitt huve just nu dom är lotro , wow eller warhammer online . Just nu kör jag lotro och det e kul men e sugen på något nytt . Wow har jag kört men tycker någon att jag ska tillbaks eller? Men warhammer ser ju ba skit kul ut + att jag målar warhammers ?? :/ Så vilket ska jag köra ett ska jag köra men 2 kan gå så säg ett eller 2.. (om ni tycker något annat säg vf )

Inaktiv

Blir nog jävla svårt o avgöra eftersom dom flesta bara testat en server.. klart att det finns ett par svenskar på alla era servar.

Medlem

hm, man kanske ska byta, eller skapa en ny gubbe på den (Karak-Azgal)

Medlem

Vet inte ens vilken server jag kör på... Hatar namnen på servrarna allt låter likadant. Ska kolla så fort servrarna är uppe igen och rösta då.

Medlem
Skrivet av Weyzer:

Karak-Azgal

är den infocciella skandiviska servern finns flera stora svenska guilder.

QFT

Bortsett från vår egen guild allians där det ingår för nuvarande 3 gillen med ungefär totalt 200 svenskar, så finns det minst 3-4 svenska guilder till på servern.


signatur

The Presidents - World of Warcraft Classic

Inaktiv

Karak-Azgal, vi är 25 svenskar i våran guild "trettiofem centimeter"

Medlem
Skrivet av dehumanizer:

Karak-Azgal, vi är 25 svenskar i våran guild "trettiofem centimeter"

är det den dagliga rektala konsumptionen eller?

Inaktiv

Jag o tjejen startade gubbar på Karaz-a-Karak eftersom servern inte va full när vi reggade... Det känns halvtomt överlag på folk

Inaktiv
Skrivet av Monocryl:
Skrivet av dehumanizer:

Karak-Azgal, vi är 25 svenskar i våran guild "trettiofem centimeter"

är det den dagliga rektala konsumptionen eller?

Den dagliga dosen är så mycket mer

Inaktiv

Kan man inte ha detta inlägg först så att alla ser det så blir det en sannnare bild ?

Medlem
Skrivet av Nidhögg79:

Kan man inte ha detta inlägg först så att alla ser det så blir det en sannnare bild ?

huh?

Inaktiv
Skrivet av viko95:

Hej, Jag har några mmos i mitt huve just nu dom är lotro , wow eller warhammer online . Just nu kör jag lotro och det e kul men e sugen på något nytt . Wow har jag kört men tycker någon att jag ska tillbaks eller? Men warhammer ser ju ba skit kul ut + att jag målar warhammers ?? :/ Så vilket ska jag köra ett ska jag köra men 2 kan gå så säg ett eller 2.. (om ni tycker något annat säg vf )

Målar du figurerna är ju Warhammer givet!

När man färgar om rustningar i spelet så har färgerna samma namn som games Workshops färgburkar .. bara en sån sak borde ju avgöra det hela!

Medlem

Det är verkligen rätt många svenskar/engelsmän på servern Ellyrion perfekt, Fått intryck att detta är servern om man vill slippa p12or

Medlem

Vill man slippa P12:or ska man inte spela på Karak Azgal i alla fall... O_o


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Inaktiv
Skrivet av smuts:

Vill man slippa P12:or ska man inte spela på Karak Azgal i alla fall... O_o

Jag har lirat på Karak Azgal från 1-30 på min main, har inte träffat på någon "p12:a" ännu

Medlem

Karak-Azgal förstås

Inaktiv

Själv spelar jag på Zhufbar.

EDIT: Numera på Karak-Norn.

Inaktiv

Core är för mesar Open är det som gäller. Träffar på svenskar på Eltharion mest hela tiden.


signatur

War never changes.

Medlem

Axe Bite Pass servern är där en hel del på - iallafall om man tittar på order sidan.

Sen finns där några, som iallafall ser ut som svenska destruction guilds.

Men även om vi är en bunte där, så tror jag inte denna ligger i topp. Det ända som mer går att tillägga är att jag inte träffat på någon under 22 år där - jag anser det som delvis imponerande, delvis förvånade.

Medlem
Skrivet av jonasankan:

Axe Bite Pass servern är där en hel del på - iallafall om man tittar på order sidan.

Sen finns där några, som iallafall ser ut som svenska destruction guilds.

Men även om vi är en bunte där, så tror jag inte denna ligger i topp. Det ända som mer går att tillägga är att jag inte träffat på någon under 22 år där - jag anser det som delvis imponerande, delvis förvånade.

Vi är en hel del svenskar på destruction också.

Sprang runt och gjorde lowbie-PQs på min BO och inviteade lowbies till party, 4 stk blev det totalt, efter att vi snackat med varandra ett tag så kom det fram att alla var svenska. (varav 3 i/runt sthlm)

Inaktiv
Skrivet av Ramblemoe:
Skrivet av jonasankan:

Axe Bite Pass servern är där en hel del på - iallafall om man tittar på order sidan.

Sen finns där några, som iallafall ser ut som svenska destruction guilds.

Men även om vi är en bunte där, så tror jag inte denna ligger i topp. Det ända som mer går att tillägga är att jag inte träffat på någon under 22 år där - jag anser det som delvis imponerande, delvis förvånade.

Vi är en hel del svenskar på destruction också.

Sprang runt och gjorde lowbie-PQs på min BO och inviteade lowbies till party, 4 stk blev det totalt, efter att vi snackat med varandra ett tag så kom det fram att alla var svenska. (varav 3 i/runt sthlm)

Haha, känner igen mig där. Brukar alltid bli så att man börjar snacka engelska, sen kommer det fram att i princip alla är svenskar, sjukt trevligt imo! Mer sånt!

Medlem

Jag behöver jobba med mina namnval... vet dirrekt det är en nordisk person som fått syn på min alt när man bli hälsad med en /lol

Medlem

Axe bite Pass - Order

Karak Hirn - Destruction

Måste ju testa på båda sidor.


signatur

{15:3} Dominus quasi vir pugnator, omnipotens nomen eius.
The Lord is a Man of War.

12
Skriv svar