The Northern Horde - Svensk destruction guild på RP-Burlok

Inaktiv
The Northern Horde - Svensk destruction guild på RP-Burlok

Hejsan!

Tänkte bara höra av mig och medela att jag och några av mina vänner planerar på att skapa en svensk guild på RP-Burlok. Planen är att samla ihop diverse svenskar som vill ha en trevlig och förhoppningsvis seriös guild på Burlok. Vi hoppas att kunna avancera i guildranker, och delta i seriös RvR(slott och städer!), samt PvE(instances och raids). Så guildets huvudsyfte är inte rp, och guildchaten är såklart "out of character".

Guildet är svenskt för att underlätta kommunikation och gemenskap. Det är inte att förkrav att vara svensk, så länge man kan kommunicera på något nordiskt språk som förstår varandra relativt bra. Och bara för att guildets syfte inte är RP så betyder det inte att man inte får rollspela, det är ju t om uppmuntrat.

Forum och ventrilo/TS kommer att dyka upp om vi kan få guildet att rulla. Så om du är intresserad, så kontakta mig gärna in-game, min shaman går under namnet "Snitcha"
Annars får ni gärna lägga till mig på msn:

Waaagh!

Medlem

buuuuu för destruction ne ja skojja bara mött någon av er i rvr minns ja

Medlem

låter kul, har precis börjat spela sorcc på en annan open server men kanske man ska joina er

Inaktiv
Skrivet av stoff87:

buuuuu för destruction ne ja skojja bara mött någon av er i rvr minns ja

Oj, trevligt. Hoppas vi möts mycket igen!

Skrivet av zuper_duper:

låter kul, har precis börjat spela sorcc på en annan open server men kanske man ska joina er

Det skulle du kunna! Lägg till mig på msn eller snacka med mig in game, kommer vara online senare ikväll.

Medlem

de kan jag göra... är ni många förresten?

Inaktiv

Ett par just nu, men mer är på väg nu när spelet släpps imorgon.

Inaktiv

Ett forum är nu uppe. Inte mycket, men det gör det lättare för dom som är intresserade att ta kontakt: http://nhorde.invisionplus.net

Inaktiv

Om inte huvudsyftet är rp , varför lirar ni då på en rp-server?


signatur

War never changes.

Inaktiv
Skrivet av zaphiren:

Om inte huvudsyftet är rp , varför lirar ni då på en rp-server?

Jag verkar få den frågan överallt, men då måste jag fråga tillbaks: Bara för att man spelar på en rp server, får man då inte spela RvR eller Pve? Vi spelar på en rp server för att ha en skön omgivning man kan rollspela i, men guildet ska vara en samlingsplatts för folk. Det är inte precis som vi kommer springa omkring och förstöra för folks rp. Det är ju t om uppmuntrat att man faktist rollspelar i allmänheten.

1
Skriv svar