Warhammer Online: Standard Head Start

Inaktiv
Warhammer Online: Standard Head Start

Hallå, jag har förhandsbokat standard versionen av Warhammer online och jag har fått in-game koden och head-start koden. När jag försöker göra ett ''master account'' på Warhammeronline.com och jag skriver in min head start kod står det bara : Invalid Code. Headstarten drar ju igång 16:e = tisdag. Är jag för tidig eller är koden defekt/fel?

Inaktiv

Du är förtidig

Inaktiv

När kan jag lägga in den då?

Inaktiv

efter 9:00 i morrn bitti tror jag det var sagt

Inaktiv

Okej tackar !

Medlem

aah, lånar topicen lite.

Måste man göra ett nytt konto på hemsidan om man redan har ett iom att man deltog i open betan

Inaktiv

Men herregud pojkar, har ni inte funderat på att faktiskt läsa på deras officiella hemsida? http://www.war-europe.com/#/activation/?lang=en

CE Edition börjar idag, och Standard Edition imorgon.

Inaktiv

Jo läst det men förstod inte riktigt om man kunde lägga in koden och ladda ner innan eller om det startade på måndag.

Medlem

Jag lånar också topicen lite och frågar om det är nån mer än mig som har problem att ladda war-europe.com. Jag ser inte en enda nyhet i mitten av sidan. Det är bara svart där.

Inaktiv
Skrivet av Spectral:

Jag lånar också topicen lite och frågar om det är nån mer än mig som har problem att ladda war-europe.com. Jag ser inte en enda nyhet i mitten av sidan. Det är bara svart där.

Har du flashplayer?

Inaktiv

Funkar lika bra att registrera koden på http://www.war-europe.com/#/activation/?lang=en
som på Account Management sidan?

Medlem

Warhammeronline.com är för US-Versionen, där kommer INTE koderna från EU-versionerna fungera..

[http://www.war-europe.com] är den sida alla som förhandsbokat i EU ska registrera sina koder och skapa ett konto om du inte redan har ett. Dom som har CE-versionen ska kunna göra detta idag (14/9-08) och vi andra som bara förhandsbokat kan göra detta imorgon (15/9-08)

Medlem
Skrivet av sprengkoet:
Skrivet av Spectral:

Jag lånar också topicen lite och frågar om det är nån mer än mig som har problem att ladda war-europe.com. Jag ser inte en enda nyhet i mitten av sidan. Det är bara svart där.

Har du flashplayer?

Japp, sidan funkade för ett par dagar sen när jag reggade min betakey.

Medlem

Roligt, min headstart kod för standard från webhallen funkar inte >_< Kan tillägga att de lagt ut post om att det nu skall gå att registrera standard headstart. Däremot funkar item koden, meningsfullt så det förslår...

Någon annan med detta problem?

Medlem

Reggade nyss min kod från Webhallen och det gick fin fint. Nu väntar jag bara på att få själva spelet -.-

Medlem

Skumt, nu funkar även headstart koden. Och nej, jag skrev inte fel då jag klippte och klistrade in den.

Aja, det är ju bara trevligt när saker funkar som de ska

Medlem

Jag har reggat headstart-koden och laddat ner klienten. Tydligen ska man sedan få ett mail om att kontot blivit aktiverat. Undrar hur lång tid det tar?

Medlem

min head-start kod från game funkar, men inte item koden. reggade precis vid kl 9:00 men fortf inte fått någon email med bekräftelse.

jobbigt att vänta..

Medlem

Nu har jag fått mitt mail också, tog max en kvart. En liten update på under 10 meg till beta-klienten så var det klart att köra.

Det får dock vänta några timmar... måste jobba först ^^

Medlem
Skrivet av deezel:

Roligt, min headstart kod för standard från webhallen funkar inte >_< Kan tillägga att de lagt ut post om att det nu skall gå att registrera standard headstart. Däremot funkar item koden, meningsfullt så det förslår...

Någon annan med detta problem?

Jag har samma problem, Standard från Webhallen. Min Item code funkar men inte betan, hehe Jag bytade ut den första spalten i koden mot min items code och då reggades koden, men vet inte om det blir headstart det står annars "invalid key"

*EDIT*
Nu verkar det funka, det stod "Invalid Key" när jag kopierade koden del-för-del, men nu när jag skrev in den själv med "CAPS" så funkade det! Yay, väntar på mitt mail!


signatur

Does your mother really know you're a game-a-holic?

Medlem
Skrivet av jackpac:
Skrivet av deezel:

Roligt, min headstart kod för standard från webhallen funkar inte >_< Kan tillägga att de lagt ut post om att det nu skall gå att registrera standard headstart. Däremot funkar item koden, meningsfullt så det förslår...

Någon annan med detta problem?

Jag har samma problem, Standard från Webhallen. Min Item code funkar men inte betan, hehe Jag bytade ut den första spalten i koden mot min items code och då reggades koden, men vet inte om det blir headstart det står annars "invalid key"

Jag hade samma problem fast tvärtom, det var min item kod som inte fungerade, så provade att ta första spalten ur head-start koden och satt in framför item koden, och då funkade det att regga! O_o Märkligt.

Fortfarande inga email dock. Hmm,..

Ni som fått era email,.. vade står i emailet, är det någon aktiveringslänk eller liknande, eller är det bara att lira?

Medlem
Medlem

Samma här. Headstart-koden funkade, item-koden funkade inte.

Medlem

YES! Nu fick jag mailet!

Medlem

Jag har förbokat CE utgåvan, jag har fått mina koder.
Men Headstart koden funkar inte, får antingen
"This Key is not valid"
eller
"Authentification failed, please check your login and password"

Har kontrollerat flera gånger om och om och om igen, får samma saker hela tiden, provade också att göra ett nytt konto
http://www.war-europe.com/?error=5x06#/registration/?lang=en

Ifall det hadde med kontot att göra, men fick samma svar på det med, sedan så går det ju inte att logga in på sidan, inloggnings fönstret är grått, men jag tror inte att koderna har med det att göra.

Känner mig lite lurad och förvirrad, och systemet de använder är inte riktigt 100%.

Tycker också det är konstigt att det inte finns något forum på war-europe och inte heller kontakt info.

Medlem

man är dåligt less på att vänta.. eller är man dålig på ATT vänta?
inte fått mitt email än, 1,5 timma sedan jag regga koden nu.
skumt, ska det verkligen behöva ta sådan lång tid för att regga en kod. känns som om det sitter personer och manuellt arbetar med dessa kodregistreringar.

Och som du säger Blackbeard,.. konstigt att det inte finns ett forum där man kan mötas med problem och frågor etc.

Inaktiv

Regga mina koder för 3 timmar, fortfarande inget svar.
Beställt från webhallen.

Medlem

Mm, jag har också beställt från webhallen.com, de har lagt till en grej på CE sidan:

"Problem med CD-nyckeln? Vissa nycklar har enl. tillverkaren varit feltryckta. Testa att byta ut alla "O" och "0" mot "Q" så bör det fungera alldeles utmärkt"

Tänkte prova det men.
Alla CE koder börjar med PCEA01 och sedan har jag inte ett enda O eller 0 i min kod förutom den, får väl prova ändå (har provat det mesta), så det skadar väl inte att prova en 20:e gång

Medlem

Reggade headstart för 2 minuter sedan och fick mailet nu. Använde Firefox så IE var inte bättre denna gången.

Medlem

nepp, försöket misslyckades

[tilllagt ca 2 minuter efter:]

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Äntligen!!!

"Your CD-Key has been correctly registered. It also gives you access to the following components which have been activated"

Jag vet inte hur eller varför, men denna gång gick det, tog bara 18 försök ett gäng svordomar och ett trasigt tangentbord, men nu äntligen.

Undrar bara vad det var jag gjorde?, hoppas iallafall att ni andra får igång erat så vi kan lira

12
Skriv svar