Vilken Class blir det för er del?

Medlem
Vilken Class blir det för er del?

Ska själv spela Runepriest, testat några olika i open betan men fastnade då helt klart för dvärgfan.

Medlem

Squig herder.

Inaktiv

Chosen. Älskar tanken på offensiv tank i RvR.

Shaman alt. Goblins är ju bara så jävla häftiga!

Medlem

Fick bara testat Black Orc och Magus i betan men blev väl relativt hög level på magusen iaf. Blir nog Magus, tycker dock någon borde slänga upp en tråd om folks erfarenhet av de olika klasserna, skulle själv gärna ha mer information om de olika klasserna men hittat fattigt med information på nätet tyvärr.

Inaktiv

Engineer! Ägde i rvr

Medlem

Chosen, Black Orc eller Disciple of Khaine.

Inaktiv

Shadow warrior


signatur

Waffleman, 300 meters. northwest!

Medlem

Shadow Warrior. En class som passar mig så Jävla bra
Nästan alltid etta i scenarios på dmg och kills och jag behöver inte dö en enda gång heller

Inaktiv

måste hålla med om att det var riktigt kul att köra scenario som shadow

har testat, i den ordningen, shadow warrior, magus, marauder, bright wizard, black orc, iron breaker, squig herder och witch elf, till cirkus lvl5/chapter 2 för o testa många olika klasser, då de blir wipade iaf efter ob.

alla var intressanta på sina sätt, vissa mer kul än andra, men blir nog att man kör squig herder från start iaf, bestämde mig för detta sen länge.

Medlem

Chosen eller Shaman... svårt att bestämma mig för vilken jag ska köra.

Inaktiv

Shadow warrior!

Medlem
Medlem

Shadow Warrior ska jag köra men kommer nog göra några alts också, bla Rune Priest.

Medlem

swordmaster och witch hunter var dem enda på order sidan som verkar balla, förutom warrior priest.

Medlem

Black Orc var en riktigt rolig klass att spela så den har jag bestämt mig för.

QRT
Medlem

Ironbreaker. Älskar dvärgar, älskar fetarmors.

Inaktiv

Jag kör på en Marauder, sjukt kul

Medlem

Det blir witch elf och marauder. Sen någon form av magiker, dock inte bestämt vad ännu. Står mellan Zealot och DoK.

1
Skriv svar