Warhammer online

Medlem
Warhammer online

Jävlar vad det är bra. Jag kan inte förstå hur någon skulle vilja lira något annat mmorpg framför det här. Oförståeligt.

Sjukt bra spel. Genialiskt even.

Inaktiv

Spelade en stund igår. Fick goda intryck. Ville fortsätta spela men fick slita mig då jag inte vill sabba första upplevelsen med att redan ha upplevt massa content.
Bra vibbar med andra ord, riktigt bra.

Medlem

vad är det med folk nu förtiden? Helt onödigt att slänga upp tråd efter tråd efter tråd efter tråd efter tråd bara för att man vill antingen såga det eller prisa det, kan man inte bara hålla det till ett eller två trådar?

(pssst, jag älskar WAR)

Medlem

Fast alla trådar är antingen frågor om open beta, eller om hur likt wow det är. Någon hyllningstråd har jag inte sett.

Pssst, jag är inte folk och det är ingenting med mig. Så det så.

Medlem

Grafiken kunde varit bättre, men annars så gillade jag det. Har förbokat det så kommer iaf lira det minst en månad. Men draw distance eller vad fan det är måste fixas. Ser ju ut som skit så fort en gubbe är mer än 20 meter bort.

Inaktiv

Alltså, jag är hooked. Måste verkligen slita mig för att undvika att den första tiden bara blir grind när spelet väl släppts, det är ett mycket gott tecken.
PvP var grymt utifrån det jag upplevt. Skadade kanske inte att man hamnade högst upp på killslistan heller

Vi alla som fruktade att detta skulle bli en upprepning alá AoC behöver inte frukta mer. Och nu har verkligen inte AoC en chans, det kommer dö innan det potentiellt hinner bli reparerat.

Medlem

Håller med om att WAR é grymt kul. Jag var ändå bara uppe på rank 11 och ska man tro betatestarna blir det bara bättre och bättre. Mycket bättre till och med. Längtar till min första city siege.

Inaktiv

Alltså jag fattar inte varför min hårddisk jobbarsönder när jag spelar WAR. Den håller hela tiden på och laddar texturer och arbetar, något som medför att det hackar och har sig i vissa stunder. Någon mer som har det problemet?

Annars tycker jag det var kul.


signatur

Waffleman, 300 meters. northwest!

Medlem
Skrivet av MiXiE:

Alltså jag fattar inte varför min hårddisk jobbarsönder när jag spelar WAR. Den håller hela tiden på och laddar texturer och arbetar, något som medför att det hackar och har sig i vissa stunder. Någon mer som har det problemet?

Det ska den inte göra normalt sett. Kanske är dags för en defragmentering? Se över inställningarna till page-filen också. Jag skulle nog gulla lite med min HD om den höll på sådär - det är ofta ett tecken på att den inte mår bra.


signatur
Medlem
Skrivet av MiXiE:

Alltså jag fattar inte varför min hårddisk jobbarsönder när jag spelar WAR. Den håller hela tiden på och laddar texturer och arbetar, något som medför att det hackar och har sig i vissa stunder. Någon mer som har det problemet?

Annars tycker jag det var kul.

hmm jag har samma problem när jag lirar i XP. När jag bootar från Vista så flyter det mycket bättre, vilket jag finner helt fantastiskt med tanke på att Vista kräver mer som OS än XP :/


signatur

AMD 64 x2 3800+ 2.2Ghz(Klockad): 3Gb DDR Dual channel: Geforce 8800GT, Soundblaster X-FI Music

Inaktiv

Jag får pröva det Gortie skrev men jag tycker ändå det är konstigt att hackar och har sig ibland då jag spelat många andra spel som är mer krävande som t.ex crysis och cod4.


signatur

Waffleman, 300 meters. northwest!

1
Skriv svar