Medlem
WAR Expansion

Är det någon som vet om det kommer några expansioner till WAR??:up:

Medlem

Det är ett MMORPG; så klart det kommer komma expansioner.

Medlem

Hoppas på skaven

Medlem
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

Det är ett MMORPG; så klart det kommer komma expansioner.

Finns många MMORPG's som lagts ner innan det kommit expansioner.

Medlem

^- Väldigt tveksam att detta kommer hända med WAR nu efter man testat det. Speciellt eftersom det kommer leva år enbart på Warhammer licensen.

Medlem
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

^- Väldigt tveksam att detta kommer hända med WAR nu efter man testat det. Speciellt eftersom det kommer leva år enbart på Warhammer licensen.

Nej det tror inte jag heller. Menade bara att det inte är en självklarhet att det kommer expansioner bara för att det är ett mmorpg. Enda spelet/spelen som garanterat får expansioner är nog Sims

Inaktiv

läste någonstans att dom redan börjat jobba på en expansion, men kommer inte ihåg var

Medlem

ja dem har ju matrial till det redan, bara lite att putsa på.

Dem tog ju bort lite saker innan releasen bla 4 huvudstäder och 4 klasser(kan ha fel) så dem kan ju lägga till det i en expansion redan nu om dem vill det. Men jag tror och hoppas på att dem väntar misnt ett år och skaffar mer saker som dem kan lägga till kanske som någon nämde skaven.

Medlem
Skrivet av Tasir:

ja dem har ju matrial till det redan, bara lite att putsa på.

Dem tog ju bort lite saker innan releasen bla 4 huvudstäder och 4 klasser(kan ha fel) så dem kan ju lägga till det i en expansion redan nu om dem vill det. Men jag tror och hoppas på att dem väntar misnt ett år och skaffar mer saker som dem kan lägga till kanske som någon nämde skaven.

Hoppas dock på att de sakerna skall läggas till i en stor content patch istället. Eller tillsammans med något nytt skaven och det där ödlefolket hade varigt coolt.


signatur

"People don't plan to fail, they just fail to plan"

Medlem
Skrivet av Weyzer:
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

^- Väldigt tveksam att detta kommer hända med WAR nu efter man testat det. Speciellt eftersom det kommer leva år enbart på Warhammer licensen.

Leva på "warhammer licensen". Det här är faktiskt ett väldigt bra spel.
Lever WoW på "warcraft licens" eller?

Läsförståelse ftw?

1
Skriv svar