Warhammer online armor utseende

Medlem
Warhammer online armor utseende

Hur är det med utseende på armors etc.. Jag har fått en uppfattning om att alla ser likadana ut fast man kan ha olika färger.

T.e.x om vi tar en zealot med riktigt bra gear. och så kollar man på en annan zealot med mycket sämre gear. Så ser båda karaktärerna nästan identiska ut, förutom att man kan ändra färg på sina items.

Stämmer detta?. Hade vart lite roligare med omväxling mellan varje armor piece.. Som tillexempel i WoW.

Jag har heller inte sett någon riktigt maffig armor del heller. t.e.x några feta shoulder pads eller nån stencool hjälm. utan dem flesta ser likadana ut...


signatur

i dont know why, But i am known as a liar and a troll. So dont trust me

Medlem
Skrivet av Sirinx:

Hur är det med utseende på armors etc.. Jag har fått en uppfattning om att alla ser likadana ut fast man kan ha olika färger.

T.e.x om vi tar en zealot med riktigt bra gear. och så kollar man på en annan zealot med mycket sämre gear. Så ser båda karaktärerna nästan identiska ut, förutom att man kan ändra färg på sina items.

Stämmer detta?. Hade vart lite roligare med omväxling mellan varje armor piece.. Som tillexempel i WoW.

Jag har heller inte sett någon riktigt maffig armor del heller. t.e.x några feta shoulder pads eller nån stencool hjälm. utan dem flesta ser likadana ut...

Jag vet inte riktigt hur det är, men armorn är wow i är inte cool så jag hoppas inte det finns massa blixtrande axlar och hjälmar som brinner.

Inaktiv

Pvp Gear å Pve gear ser like dant utt i wow

Medlem

Jag tycker inte att gearen i WAR ser likadan ut, men jag har inte kört så mycket det kanske blir mer likt i högre levels

Medlem

Vill du ha feta shoulders är det ju bara att spela WoW... Du kan ju ta en titt på lite riktiga warhammer figurer så får du nog en bra uppfattning om hur du kommer kunna att se ut i spelet.

Medlem

De kommer att se olika ut. I alla fall i högre level.

Lite bilder på 3 olika set till chosen:

[http://mythicmktg.fileburst.com/war/us/home/images/armiesofWA...]
[http://mythicmktg.fileburst.com/war/us/home/images/armiesofWA...]
[http://mythicmktg.fileburst.com/war/us/home/images/armiesofWA...]

Dock såg jag inte så stor skillnad i de första 10 rankerna som jag spelade i betan.


signatur

"People don't plan to fail, they just fail to plan"

Inaktiv

Till skillnad mot WoW så kretsar inte allt runt att jaga gear. Din rustning är bara ett hjälpmedel för att sparka skiten ur motståndarna. I WoW går du in i BG/Arena/Dungeon med ETT mål. Skaffa epics.

Medlem
Skrivet av sprengkoet:

Till skillnad mot WoW så kretsar inte allt runt att jaga gear. Din rustning är bara ett hjälpmedel för att sparka skiten ur motståndarna. I WoW går du in i BG/Arena/Dungeon med ETT mål. Skaffa epics.

helt sant!:up: och det var det trökiga med wow:/


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem

Sen att massor med armor i WoW ser identiska ut på lägre lvl verkar vissa ha glömt. Där var det ju också framförallt färgerna som spelade någon roll.

1
Skriv svar