Warhammer Head start-koder från EA store

Inaktiv
Warhammer Head start-koder från EA store

Jag har beställt min preorder av SE från svenska EA Store och har fortfarande inte fått några koder. Fick min beta key natten mellan måndag och tisdag. Gjorde mig inte så mycket att den var försenad eftersom jag lyckats få tag på en betanyckel på annat håll. Men kommer själva produktnyckeln till retailen för sent, så att jag inte kan spela den 15e blir jag faktiskt lite ledsen i ögat.

Kan dessutom tillägga att jag ringde EA support idag och att dom bara sa att det var GOA som ansvarade för att alla som beställt via EA store skulle få sina koder... inte direkt något lugnande svar.

Någon anna som beställt via EA store och har något att tillägga?:\


signatur

-- Svenskt Destruction Guild --
www.championsofthenorth.se

Medlem

Vafan, samma problem för mig.. fick beta key men fortfarande ingen headstart. Jag beställde från EA store UK.

Inaktiv

Jag hade tänkt att beställa från dom med men jag ångrade mig.... Tur det!

Medlem

Tror inte att head start keys skickar ut förrän på söndag/måndag.

Medlem

Man kan ju tycka att EA store borde haft koll på detta helt ärligt.

Någon som vet hur första delan av;
Beta
Normal
Preoder
CE
nycklarna ser ut?

Inaktiv
Skrivet av Cane:

Tror inte att head start keys skickar ut förrän på söndag/måndag.

Jag har fått alla nycklar, 3st ifrån EB Games, men inget går att registrera, ingen information, nada, jag har bara 3 strippar med nycklar på. Ingen funkar på www.war-europe.com. Det finns heller ingen information på siten hur man skall göra, eller vad som är fel på registreringen.

Jävla fransmän, Blizzard lärde sig att inte ha med dem att göra, då dom inte klarar av mycket!

Någon som vet mer om detta ?

Medlem
Skrivet av quesy:
Skrivet av Cane:

Tror inte att head start keys skickar ut förrän på söndag/måndag.

Jag har fått alla nycklar, 3st ifrån EB Games, men inget går att registrera, ingen information, nada, jag har bara 3 strippar med nycklar på. Ingen funkar på www.war-europe.com. Det finns heller ingen information på siten hur man skall göra, eller vad som är fel på registreringen.

Jävla fransmän, Blizzard lärde sig att inte ha med dem att göra, då dom inte klarar av mycket!

Någon som vet mer om detta ?

Jag har samma problem som dig. Dock på baksidan av den lilla foldern med "code prefixes" så står det tre längre koder (varje kod består av en del av prefix koden i den första kodkombinationen), och när jag provade att skriva in den första koden på "kontosidan" eller vad man ska kalla det så stog det att koden var inte längre aktuell. De övriga två koderna gav mig medelandet att de ännu inte var satt i funktion.
Vette fan vad de håller på med där borta. Inte har jag fått något mejl om att den öppna betan hade gått igång heller, så jag missade att få en kod på det vanliga sättet.
Har nu avbokat mitt exemplar av collectors edition, vill inte köpa ett nytt "Vanguard" så att säga ^^

Medlem

Enligt den lilla pre-order foldern:

Koder med följande prefix är till för...

PCOB01 - Open Beta Access
PCEA01 - Head Start
PCEIR1 - Bonus In-Game Items

Det är dom tre koder jag fick med min pre-order. Jag kunde registrera min head-start utan problem. Open Beta har jag inte testat men jag tror inte den funkar eftersom jag redan har beta access på mitt konto.

In-Game mojarna kanske inte blir aktiverade förrän "live" servrarna är uppe. Vore ju surt att få sina bonus grejer nu under betan som dom sen rensar innan den riktiga uppstarten. Jag tänker hur som helst vänta med den koden till spelet är uppe och snurrar.

Men ni kan ju ge er fan på att det finns månget pucko som skulle dra fram sina items nu och sen skrika i högan sky när dom inte längre existerar efter att betan tagit slut hehe.


signatur
Lej
Medlem

Beställde från webhallen idag och fick ett mail med Open Beta key och ett mail där det skulle vara Head Start och Bonus In-Game Items kod men istället var två tomma rader. Har skickat mail och klagat, får se vad de svarar.

Medlem

vad säger den om man försöker regga (sE) koden redan nu?

Inaktiv

Bokade mitt på webhallen för några veckor sedan och fick HS koden 10 minuter efter att jag skickat iväg beställningen.

Första koden börjar på "PSEA0M.." och är vanlig Standard Edition.

Medlem

En kod börjar med PSEA0M och den andra PSEAG0M.

Medlem

Då kan vi med Standard pre-order registrera våra nycklar och börja spela först imorgon?

Våra koder har rätt första prefix? Stod något på hemsidan om det men det kanske gällde CE.
(min Standard Pre-order "open-beta, early ac,item är från webhallen"

Då gick man upp i onödan så tidigt idag och försökte registrera sin nyckel i 2 timmar

Medlem

Imorrn klockan 9.00 CET

Inaktiv

Hmm, har fortfarande inte fått någon head-start eller ingame item key från EA-store (standard edition). Man får väl vänta och si! Fick beta-keyn rätt sent på samma dag som betan startade.

1
Skriv svar