Warhammer Guilder.

Medlem
Warhammer Guilder.

Tänkte höra om det är någon som funderar lr har redan startat lr tänkt startat en Order guild, allt jag ser är svenska destro guilder ja lr ialla fall dom 2 här på detta forumet just nu.. Jag skulle kunna lira destro problemt är att inte shadow warrior är där, utan på Order och jag vill värkligen köra SW stenhårt..
Så komigen nu gubbar Order är ju det senaste!!

Medlem

jag skulle vilja joian en svensk order guild men nu har jag joinat en europeisk guild och den ska jag stanna i har jag bestämmt

Medlem

Jaså vad är det för europeisk guild då? kanske man kan söka dit kanske ^^ Guild tycker jag är viktigt så bra att se till att ha något som värkar vättigt direkt, istället för joina random guild i spelet som suger Mr mega.

Medlem

Känner ni många svenskar som ska köra order? Är själv sugen på en Sword Master.

Medlem
Skrivet av Natrium:

Jaså vad är det för europeisk guild då? kanske man kan söka dit kanske ^^ Guild tycker jag är viktigt så bra att se till att ha något som värkar vättigt direkt, istället för joina random guild i spelet som suger Mr mega.

guilden heter Sons Of Sigmar så du får väll söka dit om du vill joina.

Inaktiv

Helsvenskt = tråkigt tbh.


signatur

a"C"RED -

Medlem
Skrivet av Tasir:

guilden heter Sons Of Sigmar så du får väll söka dit om du vill joina.

Synd ;P

Känns konstigt att vara high elf och vara medlem i en guild som heter Sons of Sigmar.

Petty humans and their gods. A lesser race is what they are.

Medlem
Skrivet av darknshy:

Helsvenskt = tråkigt tbh.

motivering?

Medlem

helsvenskt tycker jag inte är så dåligt, men visst är det inge fel igenligen me en guild som har allt och kör engelska i chatten heller,

Inaktiv

jag har ett svenskt gille på g. Som är ORDER.

http://ptl.forum24.se kolla in de, om de inte är försent.

1
Skriv svar