warhammer epic loot från players i pvp

Medlem
warhammer epic loot från players i pvp

Kolla slutet i pvp-videon :).

http://www.youtube.com/watch?v=9Pm0-dPZ34M

Och jag har för mig att någon skrev att det var omöjligt att vinna en mot 2 motståndare?

Medlem

inget är omöjligt har ingen lärt dig det? Även om det kan vara bra svårt ibland så kan man inte bara ge upp om man kommer i underläge

Medlem

vad jag kan se vinner han inte 1 mot 2 nån gång? mot maraudern och squig herdern kom ju en shaman och hjälpte till mot slutet exempelvis. skummade iofs bara igenom..

Medlem

närå, ingen kom och hjälpte.. en snubbe kom och kollade men verkade aldrig hoppa av mounten.

edit: han dominerade ju maraudern( ? ) hela videon och smög sig upp på squigherdern och mosa ner han fort som fan, inte förvånad att han tog två isf. Han fick dock tokpisk när han försökte sig på två senare.


signatur

Life is like a shit-sandwich; the more bread you have the less shit you eat.

Medlem

De kanske var låglevlar han slogs emot också iofs.

Frågan är hur ofta man kan förvänta sig epics från pvp.
Risken kanske finns att det exploitas av vänner som spelar på motsatta sidor och samma server. Jag förutsätter dock att devsen har förutsett detta och på något sätt hindrar det från att förekomma.

Medlem

han e så sjukt bra som gör Filmerna

Medlem
Skrivet av apocalypse101:

Kolla slutet i pvp-videon :).

http://www.youtube.com/watch?v=9Pm0-dPZ34M

Och jag har för mig att någon skrev att det var omöjligt att vinna en mot 2 motståndare?

jag har sett folk vunnit mot 3v1. Skill>gear.:heart:

Medlem

Det lär ju vara typ en på tiotusen att man får något sånt där. Det hoppas jag i alla fall. Minst.


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem

[quote=sno0zer]edit: han dominerade ju maraudern( ? ) hela videon och smög sig upp på squigherdern och mosa ner han fort som fan, inte förvånad att han tog två isf. Han fick dock tokpisk när han försökte sig på två senare.[/quote

Marauder är en närstrid dps klass som är svagast mot tanks tunga rustningar medan Ironbreaker är en tankklass som är starkast mot närstrids dps'er.

Så det är rätt naturligt att dvärgen mosade maraudern då han hade alla fördelarna.

En squigherder vinner mot tanks under förutsättningen att han håller sig på avstånd...

Annars är han körd!


signatur

Neva knock on 'eavens door.
Ring da bell an scurry, ee 'ates dat.

1
Skriv svar