Warhammer online

Medlem
Warhammer online

Kej ännu en meningslös tråd som skapas bara för att lugna mitt WAR beroende. NU är det bara 14 dagar kvar tills vi får entra WARs värld (15 för er med Standard pre order )

Och hade bara tänkt se om alla äntligen har lyckats bestämma er för vilken sida och klass ni ska göra ^^
Själv blir det helt klart Order och en High Elf White Lion 8) funderar även på en Chaos Marauder ^^

Medlem

Har inte helt bestämt mig men antingen Black Orc eller Marauder på Destruction sidan.

Medlem

Är ett svårt val. Har spenderat mycket tid i betan åt att luska ut just detta men ej lyckats. Lutar åt Disciple of Khain eller squig herder om gillet väljer Destruction. Blir det däremot Order så är Warrior priest och White lion nominerade


signatur

AMD 64 x2 3800+ 2.2Ghz(Klockad): 3Gb DDR Dual channel: Geforce 8800GT, Soundblaster X-FI Music

Medlem

Finns redan en tråd angående detta, men jag upprepar mig själv och säger Main: Chosen Alt Shaman/Engineer.

Medlem

Har beställt Collectors Edition som dyker upp i brevlådan om inte allt för lång tid nu, det är snart dags! 7de September startar Open Beta och 18de släpps spelet i sig! Har längtat efter detta spel väldigt länge nu, hoppas att det blir ett kanonbra spel!


signatur
Medlem

Jag har beställt strandad boxen och fått pre-order boxen nu så jag väntar på att GOA ska öppna så att jag kan skriva in mina koder

Ontopic så ska jag nog köra som High Elf Shadow Warrior men jag har inte kommit med i betan så jag har inte kunnat bestämma mig riktigt, men i headstarten blir det nog att fatta ett snabbt beslut för att göra guilden glad.

Inaktiv

Beställer man standard edition på EA Games får man Open Beta access likaså.. Men en sak jag inte riktigt förstår. När jag förbokar där så går det bara att ladda ner War. Någon som vet om man får det hemskickat likaså senare?

Inaktiv

Här blire ORDER och classen ska vara Warrior priest eller bright wizard ;D


signatur

Swedish MMO news site! Updates everyday -> http://mmoart.netai.net/

Medlem

Lutar åt Destruction, Black orc eller squig herder
kanske en Chosen

Finns det nån svensk destruction klan som ska startas? Är väldigt intresserad isf!!

Inaktiv
Skrivet av Elffors:

Lutar åt Destruction, Black orc eller squig herder
kanske en Chosen

Finns det nån svensk destruction klan som ska startas? Är väldigt intresserad isf!!

Beror på. Ska starta en Gbg-guild med 10-15 irl polare. Du ska helst vara 20-25+

Medlem

Ska fylla 19...

Medlem

För min del så lutar det nog åt Black Orc, kanske möjligtvis en Witch elf eller sorceress/er, men i vilket fall som helst kommer jag välja destruction i alla fall.


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Inaktiv

Har tänkt spela en Chaos Magus på destruction sidan.

Har även startat ett helsvenskt destructionguild. Tanken är att guilden ska vara tillräkligt stora för att alla ska kunna trivas, oavsett om du kör hardcore eller bara loggar in någon gång i bland och spenderar mesta tiden i guildchatten.

Vi har heller ingen undre åldersgräns och ställer inga krav på deltaganden i raider eller övriga events. Det enda som krävs är ett moget uppförande och en trevlig attityd.

Så om det är någon här som är sugen på att ansluta dig till ett trivsamt guild där målet är att ha så kul som möjligt tillsammans, så är du välkommen att registrera dig på vårt forum och ansöka om medlemskap.

www.championsofthenorth.se

ps. sidan är inte helt färdigstäld ännu, men det är väl lika bra att komma igång så fort som möjligt.


signatur

-- Svenskt Destruction Guild --
www.championsofthenorth.se

Medlem

En Dwarf Engineer på Order sidan eller en Goblin Shaman på Destruction!

1
Skriv svar