warhammer Ansluta sig?

Medlem
warhammer Ansluta sig?

Hej allihopa har spelat wow i 3 år Och age of conan sen 2 lvls 80 slutade jag Och nu är man super taggat på Warhammer online verkar vara en hit som kan matcha wow Frågan Är Någon Som vet en svensk guild eller någon Som vill dra igång och lira lite med mig när spelet släpps Mvh Stoff

Medlem

finns en tråd om det här redan, det är några här som håller på/har skapat en destruction guild om du vill joina den.

Medlem
Skrivet av stoff87:

Hej allihopa har spelat wow i 3 år Och age of conan sen 2 lvls 80 slutade jag Och nu är man super taggat på Warhammer online verkar vara en hit som kan matcha wow Frågan Är Någon Som vet en svensk guild eller någon Som vill dra igång och lira lite med mig när spelet släpps Mvh Stoff

Tack för att ni hänvisade till oss killar.

@Stoff87. Du är välkommen att joina oss. Bara kika i länken som de andra redan hänvisat till. Ännu inga EU servers som är nämnda, men så fort det sker kommer vi att annonsera vilken vi väljer i vår forumtråd.

//Free


signatur

The Presidents - World of Warcraft Classic

Medlem

Jo men felet är att ja brinner verkligen för high elf swordmaster och min bror ska lira high elf white lion För att jämna ut oddsen lite för alla lär va kåta på orc och chaos hehe

Inaktiv

Japp, tacko tack.

Stoff87, då bör dock borse med att sidan kom nämligen upp nyligen och att vi just nu kämpar med namn och andra saker som måste fås upp.

Men vi uppskattar att alla som vill och är intresserade att joina, att ni reggar o skriver en snutt i forumet om er själva så att vi ser att ni vill verkligen vara delaktiga.

Medlem

jo men lär inte va interisserad vill ju ha tag i en order så att säga

1
Skriv svar