WAR beta nycklar

Medlem
WAR beta nycklar

Är det någon beta igång, undrar eftersom att jag sitter här med en beta nyckel och undrar om jag kan använda den någonstans...
Eller har den inte börjat ännu?

Medlem

om det är förboknings nycken du har så är det openbeta du kommit med i, och den har inte börjat en.så det är bara å vänta:P

Medlem

bara en fråga, jag beställde från webhallen, då fick jag 3 koder. är det 3 beta nycklar eller bara en med typ pre-order items?

Medlem
Skrivet av Kraver:

bara en fråga, jag beställde från webhallen, då fick jag 3 koder. är det 3 beta nycklar eller bara en med typ pre-order items?

Antar att det är collectors edition, då är koderna följande..

open beta
headstart
bonus items

Medlem

Vet nån om man kan få tag på beta clienten redan nu, så att det bara är att sätta igång när dem öppnar? Och så att man slipper alla andra som försöker fixa clienten.

Medlem

Den tanken har slagit mig ett par gånger, men tror inte det är samma klient som CB som i OB

Inaktiv
Skrivet av SwedishChaos:

Den tanken har slagit mig ett par gånger, men tror inte det är samma klient som CB som i OB

Kan tyvärr inte hitta länken var jag såg det men de som är med i CB ska kunna patcha till OB. Gällde USA.

Medlem

Precis, USA^^ inte eu :<

Inaktiv
Skrivet av Kraver:

Är det någon beta igång, undrar eftersom att jag sitter här med en beta nyckel och undrar om jag kan använda den någonstans...
Eller har den inte börjat ännu?

Open betan startar 7 September

1
Skriv svar