r1k
Medlem
Warhammer beta?

står ju på deras hemsida, sign up for beta?

Men när man väl har gjort det så händer ingenting, finns det ens en öppen beta än?

Eller varför håller dom på som dom gör på hemsidan www.warhammeronline.com

Medlem

du får avakta och vänta som alla andra:)
jag signade upp typ då de öppnade registreringen för länge sedan, och ännu inte hört nått.
men så är det med betatesten, man har ju bara en liten chans att komma med. mycket flyt ska man ha, och helst en liten udda uppsättning av utrustning osv.

vi får fortsätta vänta och hålla tummarna.

soi
Medlem

Fick min beta idag, är ganska säker på att flera här inne på FZ har fått sig en invite.

Medlem

Jag har fått beta men har stora problem att få hem clienten, samt att jag kan inte komma in på beta forumen?


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

Jupp, fick min invite häromdagen också. Beta klienten är en PITA att få hem, dock. Deras sörver är trög som attan. Särskilt när man är bortskämd med 2500kb/s från FZ hehe.


signatur
Medlem
Skrivet av Wardancer:

Jag har fått beta men har stora problem att få hem clienten, samt att jag kan inte komma in på beta forumen?

Du kommer få ett separat email med info om hur du kommer in på forumet. När du har reggat dig färdigt så tar det ytterligare en dag eller två innan du kommer in. Allt screenas manuellt så det tar väl en stund att kolla alla.


signatur
Medlem

mmkay. Men har tankat ner skiten 3 ggr nu i typ 30 kb/sec (woohoo) och får corrupt fil hela tiden... någon som har dom och kan antingen fixa torrent, ftp eller åtminståne ge mig exakta kb filerna skall vara i ett pm?


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

lucky sobs vill också testa


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem
Skrivet av Wardancer:

mmkay. Men har tankat ner skiten 3 ggr nu i typ 30 kb/sec (woohoo) och får corrupt fil hela tiden... någon som har dom och kan antingen fixa torrent, ftp eller åtminståne ge mig exakta kb filerna skall vara i ett pm?

Jag har desvärre inte bättre tur än du. Får också corrupt file och världens segaste fart.


signatur
Medlem

YAy, går fort idag... hoppas hoppas hoppas det går att installera


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

Du vill inte ge betan till mig om du misslyckas? ;>


signatur

Videomupp

Medlem

Bläää, blir du bara bannad. Men äntligen fått igång det iallafall. Verkar som de fixade filerna och servrarna idag, då det gick hyffsat fort och funkade direkt.


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

Fick också igång det tillslut.


signatur
soi
Medlem

Hade samma problem med den korrupta filen, men hoppade över den och installen fortsatte. Sen när de var klart funka de finfint o lira iaf.

Medlem

give me beta now plz

Inaktiv

om nån inte vill ha sitt beta kan ja gärna ta emot det :P.

Inaktiv

maila razzelind@hotmail.com om ni vill typ snacka om de lr nåt :D.

Inaktiv

Ey nån som vet om Beata testet kostar ??

Medlem

Betan är gratis, du får stå för internetuppkoppling och dator.

Vad jag vet så är det ingen som tagit betalt för beta.


signatur

Neva knock on 'eavens door.
Ring da bell an scurry, ee 'ates dat.

Medlem

Beta test är ju till för att hitta buggar och liknande. Vore ju hur dumt som helst att ta pengar för det. XD

Medlem

*host*Fileplanet*Host*


signatur

Videomupp

Medlem

Dom kommer aldrig ha en Open Beta för WAR

Medlem

Jag har också reggat mig för betan där, gjorde det igår bara, men hur lång tid tog det för er innan ni fick en inv av dom? Vill gärna veta så man inte tappar hoppet, verkar ju bli ett kanon spel iaf


signatur

Through victory, my chains are broken - The Force shall free me.
Sith Lord of Defqon http://defqon-eu.guildlaunch.com/

Medlem
Skrivet av LitroXx:

Jag har också reggat mig för betan där, gjorde det igår bara, men hur lång tid tog det för er innan ni fick en inv av dom? Vill gärna veta så man inte tappar hoppet, verkar ju bli ett kanon spel iaf

Ingen aning faktiskt då jag totalt missade det mail som skickades ut då jag fick tillgång till betan. Loggade in på latj för att kolla min betastatus på deras hemsida en dag och såg att jag var antagen :/
I skrivande stund så missar du dock inte så mycket, det är fortfarande focustester som körs.


signatur

AMD 64 x2 3800+ 2.2Ghz(Klockad): 3Gb DDR Dual channel: Geforce 8800GT, Soundblaster X-FI Music

Medlem

Ingen grafisk upplevelse än i betan, då detta är inget som testas.
Tycker detta är det bästa sättet hittils att beta testa ett spel, de har gjort det så lätt att buggrapportera.
Bara genom att de gör en sådan bra igenomtänk betafas kommer spelet vara mkt buggfritt och spelbart vid release.
Lite tråkigt betatestande men i slutändan suveränt för spelets utveckling.

Medlem
Skrivet av Efraim:

Ingen grafisk upplevelse än i betan, då detta är inget som testas.
Tycker detta är det bästa sättet hittils att beta testa ett spel, de har gjort det så lätt att buggrapportera.
Bara genom att de gör en sådan bra igenomtänk betafas kommer spelet vara mkt buggfritt och spelbart vid release.
Lite tråkigt betatestande men i slutändan suveränt för spelets utveckling.

Så sant!
De behandlar betan fruktansvärt professionellt med flertalet surveys ingame...till skillnad från Conan tyvärr :/


signatur

AMD 64 x2 3800+ 2.2Ghz(Klockad): 3Gb DDR Dual channel: Geforce 8800GT, Soundblaster X-FI Music

Medlem

sony tog betalt för star wars galaxies betan btw


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem
Skrivet av Notumforce:

sony tog betalt för star wars galaxies betan btw

Det där var ju snålt om nåt asså


signatur

Through victory, my chains are broken - The Force shall free me.
Sith Lord of Defqon http://defqon-eu.guildlaunch.com/

Medlem

Detta är den första betan jag har reggat mig på så hur går det till egentligen där inne? Jag ska bara spela och leta buggar som jag sen anmäler till GM bara?


signatur

Through victory, my chains are broken - The Force shall free me.
Sith Lord of Defqon http://defqon-eu.guildlaunch.com/

Medlem
Skrivet av LitroXx:

Detta är den första betan jag har reggat mig på så hur går det till egentligen där inne? Jag ska bara spela och leta buggar som jag sen anmäler till GM bara?

Japp, i stort sett. Du behöver inte ens rapportera till GM, utan använd gärna den surveyn som kommer fram efter varje quest, ifall det har med questet att göra.

12
Skriv svar