Vilken sida ska ni spela i warhammer online?

Medlem
Vilken sida ska ni spela i warhammer online?

Tänkte kolla vilken sida som är populärast i WAR. Gillar ni hårda godingar (order) eller skitstövlar (destruction)?

Medlem

Destruction som Greenskin! WAAAAAAAAAAAAGH!


signatur

Videomupp

Inaktiv

Är ju mest sugen på Destruction.. Men tror ändå det blir Order för att känns som att det kommer bli "för många" destruction.. Vill ju ha nån att slåss emot

Medlem

Destruction!(chaos)

Sanity is for the weak!

Medlem

Röstar inte men som det ser ut nu så är det en destruction klass som passar mig bäst och tänker inte välja förän jag har sett alla klasser.

Känns dock som att det blir mycket destruction jämfört med order :/


signatur

osv.

Medlem

Om jag börjar spela så kommer jag nog köra både och


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Inaktiv

Vill inte spela Chaos Chosen som alla andra fjortisar så det blir väl att rolla nåt ovanligt, typ en dvärg eller nå.

Inaktiv

jag är fortfarande osäker, man vet ju ingenting om varken Dark Elfes eller High Elf Klasserna ännu.

Jag tycker just nu att Dwarf Hammerer verkar mest lockande. Paul Barnetts beskrivning av dem har helt enkelt gjort mig förälskad;)

Medlem

Chaos eller orcher för mig. De känns bara mer lockande än de andra

Medlem
Skrivet av Trikk:

Vill inte spela Chaos Chosen som alla andra fjortisar så det blir väl att rolla nåt ovanligt, typ en dvärg eller nå.

Är det många bodensare som har tänkt lira Warhammer Online? 8) Tänkte om det blir samma folk från WoW och så.

Phibbe här btw 8)

Inaktiv
Inaktiv

Destruction!

Satsar på att köra som Goblin Shaman.


signatur

Veni, Vidi, Vici. Så enkelt är det bara!

Medlem

Är också inne på goblin shaman men det kan bli vad som helst. Alla raser och alla klasser är lockande i Warhammer. Även high elf swordmaster såg tuff ut men jag tror att grönskinnens magi är roligare, inget slår the foot of gork.

Inaktiv

Jag kommer spela destruction antingen dark elf eller greenskin


signatur

#War.Swedish www.War.Swedish.nu Det enda svenska WAR forumet! - Warhammer Online

Inaktiv

Jag och mina kompisar kommer satsa på destruction och orcs i början. Jag tror snarare att Order kommer dra en hel del yngre spelare, mest för att de vill vara goda och vackra.

Jag hat sett flera omröstningar där Destruction oftast leder stort men jag undrar om det inte har något att göra med vilka som besöker de websidorna.

Medlem

i betan är det MYCKET "kids" som kör destruction...
Det verkar som det är omvänt här från wow sett...där alla kids gick alliance och vi äldre erfarna gick horde. Här är det som sagt det omvända....
Synd då greenskins äger!

Medlem

Tips bryr inte er om vad folk väljer utan kör det ni vill köra så blir det roligast.


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Inaktiv

Det lutar mot orc eller dvärg. Båda raserna är stenhårda.

Medlem

Chaos är det enda rätta. Möjligen Dvärg om jag måste.


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Medlem

Chaos chosen om det är kul, älskar hela PvP-tanking/damage konceptet. Om nu chosen får lite roliga skills också.

Om många "kids" spelar chosen så gör det bara att man verkar ännu bättre än vad man är

Annars är magus ganska lockande eller goblin shaman.


signatur

"People don't plan to fail, they just fail to plan"

Inaktiv

Jag tror som MiSj. I WoW rollade kidsen Alliance för alla vill vara legolas eller en paladin i skinande rustning.

Jämför vi alliance och horde jämte order och destruction, ser vi genast att vi inte rakt av kan likna alliance med order eller horde med destruction.

Den kraftigaste och djupaste skillnaden ligger otvivelaktigt i det faktum att WAR är inherent dualistiskt, svart och vitt, emedan WoW är mer gråskalor vad gäller godhet och ondhet. Även om Horde för den oinvigde kanske framstår som 'the bad guys', ser den som tittar djupare att så inte alls är fallet i WoW.

Alliance är väldigt in-your-face häftig, på ett sätt som Order absolut inte är. Order ger helt klart ett mer moget intryck.

Jag tror att de kids som ville spela legolas i WoW kommer rolla Destruction, för det finns många superballa karaktärer där som alla kids vill vara.

För min del blir det helt klart Order. Underdog ftw.

Medlem

Betyder det att jag utnämnt mig själv till en oduglig "kid" som förstör spelet för ack så många, eller kan jag få blott vara ett offer att än en gång stå ut med att tycka som en påtaglig mängd? >_<´´


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Inaktiv

Jag tror Destruction kommer bli det nya Alliance. Varför? Destruction-klasserna är häftiga på ett väldigt in-your-face vis. Witch Elf blir den nya NE Hunter-klassen, Chosen blir den nya Human Paladin.

Dosman har en god poäng. Det är klart det inte är viktigt att inte bli associerad med fjortisar. Problemet med kids är inte att man riskerar bli associerad med dem, problemet är att det är jäkligt trist att spela med människor som inte ännu utvecklat en full personlighet, så att säga.

Hävdelsebehov, småsinthet, ilska, frustration och annat otyg är något som enligt min erfarenhet är mindre framträdande hos äldre spelare.

I slutändan är det förstås mindre viktigt vilken faktion man spelar i, och mer viktigt vilka spelare man spelar med. Har man en skön guild att spela med har man ju sitt på det torra oavsett.

Medlem

Destruction.

Dark elf sorceress för mig. Deras concept art är riktigt grym, och deras spelmekanik (rysk roulette) låter ännu grymmare.

Jag lovade att jag skulle försöka spela en magi användare i nästa MMO, för det gör jag aldrig vanligtvis, och Sorceress ser definitivt mest intressant ut.

Medlem

Får se vad jag väljer, jag har inte läst alltför mycket om de olika klasserna än.

Men en sak är säker, jag skiter fullständigt i vilka som spelar vad...det är ju bara urlöjligt att välja order för att man tror att alla "kids" kommer välja destruction. Får ju en att börja fundera över vilka som är de egentliga fjortisarna...

Jag spelar nog mycket hellre med en skrikig 15åring än en 25åring som tror han är så mycket bättre bara för att han har några fler år på nacken

Medlem

Dark Elf Blackguard eller High Elf Shadow Warrior, de klasser som är sexigast

Medlem

Kommer lira Order tror jag. Gillar känslan av dem och Witch Huntern är grymt cool. Det är roligt att vara The underdog och troligen kommer order bli det.

Men inget är säkert än. ^^

Medlem

Finns ju seriösa 15 åringar som jag ^^

Medlem

Kommer förmodligen bli en massa som kommer spela som Destruction så tror det blir Order för mig, gör hela RvR:andet lite mer spännande istället för att ha en hel arme med greenskins med sig så kör man mer solo och får större chans att få slåss lite mer och visa sin skicklighet

* We are the one that fight for the light! *


signatur

Through victory, my chains are broken - The Force shall free me.
Sith Lord of Defqon http://defqon-eu.guildlaunch.com/

Medlem

Spelar man tillsammans med vänner har det ingen betydelse vad man spelar eller mot vem

123
Skriv svar