Warhammer: Age of Reckoning beta!

Medlem
Warhammer: Age of Reckoning beta!

kom hem från jobbet, kollade mailen och såg att jag hade kommit med!

sitter och försöker tanka ner det nu.. men 3.1 kbps är skamligt, nån som vet om det finns nån mirror/torrent? känner itne för att vänta drygt 176 timmar... (x2 då klienten är i två delar.. och jag tankar första)


signatur

Before you criticize someone, walk a mile in their shoes. That way, if the person gets angry, you'll be a mile away, and have their shoes.

Medlem

grattis, har inte fått något mail så antar jag inte kom med... snyft


signatur

Man mår bra av Apple produkter!

Medlem

Jag har också kommit in
Fast jag laddar just nu 150 kb/s

Medlem

sitter och spelar nu, märks att det är en beta, men det är riktigt kul störtsköna quests


signatur

Before you criticize someone, walk a mile in their shoes. That way, if the person gets angry, you'll be a mile away, and have their shoes.

Medlem

version 0.00.2

Medlem

respekt


signatur

Before you criticize someone, walk a mile in their shoes. That way, if the person gets angry, you'll be a mile away, and have their shoes.

Medlem

Du vet att jag kommer komma hem till dig och sno ditt konto förr eller senare va, nait?


signatur

[size="15"]Ugh!?[/size]

Inaktiv

kom också in, men har glömt bort mitt lösenord och går inte att återställa det även fast jag har secret answer, har försökt flera gånger men får bara "session invalid" hela tiden när jag ska byta lösen

Medlem

seniil: i'm shakin', i'm shakin'

nemme: Kom ihåg att lösenordet ska ha minst 2 stora bokstäver och 2 siffror


signatur

Before you criticize someone, walk a mile in their shoes. That way, if the person gets angry, you'll be a mile away, and have their shoes.

Medlem

Faun ville också vara med :/

Kommer dom släppa några fler nycklar eller är det bara sitta och deppa tills open betan kommer?

Medlem

Va i helvete?! Jag offrar min vänstra kula för betan!

Medlem
Skrivet av jingai:

Va i helvete?! Jag offrar min vänstra kula för betan!

Var med i häxjakten istället.


signatur

Neva knock on 'eavens door.
Ring da bell an scurry, ee 'ates dat.

Inaktiv
Skrivet av IronHide:
Skrivet av jingai:

Va i helvete?! Jag offrar min vänstra kula för betan!

Var med i häxjakten istället.

Nu anklagar jag inte Ironhide för att vara det bara för att han skrev inlägget utan yppar på att folk som tjallar på andra bara för att komma med i betan är mycket lägre än Glocalnet.

annars:

Nå hur går det spelar ni betan fortfarande och vad tycker ni?

Jag vet att man inte får avslöja en massa då det är beta och man har skrivit på (nda).

Men några enkla saker skulle man väl kunna yppa som om man gillar det och inte kan slita sig eller om man tröttnade efter 5 min.

Själv så håller jag på och går under för att jag inte har något kul mmorpg att lira.

Sitter förväntantsfullt och väntar mest på AOC men WAR skulle kanske vara något också ?!?!?!

Medlem

Kan inte någon av de spelade ge oss en inblick i spelet? Lever det upp till förväntningarna än så länge? Är ju trots allts i beta stadiet.

Medlem
Skrivet av Dark_Ganon:

Kan inte någon av de spelade ge oss en inblick i spelet? Lever det upp till förväntningarna än så länge? Är ju trots allts i beta stadiet.

Bump.

Inaktiv

Passa dig för att bryta mot NDA, om man rapporterar nån så att dom blir bannad får man deras beta slot så är rätt många som är villiga att göra det.

Medlem

Det är inte som om tjallaren får beta slot. Snarare så att en till nyckel hamnar i poolen och tjallaren har 1/300 chans att få en nyckel. Skitshysst


signatur

Life is like a shit-sandwich; the more bread you have the less shit you eat.

Medlem
Skrivet av sno0zer:

Det är inte som om tjallaren får beta slot. Snarare så att en till nyckel hamnar i poolen och tjallaren har 1/300 chans att få en nyckel. Skitshysst

Snarare 1/357000 chans, det är många som vill komma in på betan.


signatur

Neva knock on 'eavens door.
Ring da bell an scurry, ee 'ates dat.

Inaktiv

4000 st eu beta invites kommer efter helgen så håll tummarna!

Medlem

crew på fz kan få lite arga brev ifall man bryter nda så en aning onödigt o göra det här


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

sjukaste jag hört inom ett spel.. tjalla så kan du få en beta plats.. vafan är det här? fängelse eller? tjalla på din kompis så slipper du fängelse i 1 månad haha omg.. värsta jag hört

bara för det vill jag komma in i betan och sprida vidare information om spelet

Inaktiv

Man får inte den andres plats automatiskt. De menar att genom att ta bort de som bryter NDAn så lottas platsen ut igen och du har en ny chans att få den. (1/450000)

Medlem

Någon som hittat torrent till grejjen? Lite segt att tanka för tillfället om man säger så...


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

Reggade mig till betan för ca 2 veckor sen, någon som vet när dom skickar ut nästa invites?


signatur

Through victory, my chains are broken - The Force shall free me.
Sith Lord of Defqon http://defqon-eu.guildlaunch.com/

Inaktiv
Skrivet av LitroXx:

Reggade mig till betan för ca 2 veckor sen, någon som vet när dom skickar ut nästa invites?

Bra fråga, jag regga mig för snart 9 månader sedan har fått nyhetsbrevet sedan nr 1. Spelat DAoC sedan starten (6,5 år snart) och sitter med en PRE-ORDER låda till WARHAMMER, men väntar fortfarande.

Medlem

I det rent hypotetiska fallet att jag har en AoC nyckel så kanske det finns någon som rent hypotetiskt sett skulle vilja testa AoC också som rent hypotetiskt sett skulle vilja dela med sig av sitt WAR konto lite?

Isof skulle ni ju helt hypotetiskt sett kunna maila mig så kan vi hypotetiskt sett kunna annordna ngt.

Medlem

Ja vill höra mer om betan!... *gurgel*

Medlem

Youtube är din vän, massa information där vill jag lova. även i HD format *mums*

1
Skriv svar