Warhammer Online EU beta

TBR
Medlem
Warhammer Online EU beta

Nu kan ni anmäla er till warhammer eu betan:
http://war-europe.com/#/home/

Medlem

Tackar för länken

Medlem

Varför kan jag inte logga in på sidan? Det står bara "The authentification is suspended to facilitate the application process".

Medlem

Blir man automagiskt med i betan om man signar upp? Eller är det typ lottning?

Medlem

tackar för upplysningen ^^

Medlem
Skrivet av Mikaelh:

Varför kan jag inte logga in på sidan? Det står bara "The authentification is suspended to facilitate the application process".

Deras sida kom upp igår så de är nog inte riktigt klara med att konstruera den ännu. Vänta ettpar dagar så ska du nog kunna logga in sen.

Skrivet av bran:

Blir man automagiskt med i betan om man signar upp? Eller är det typ lottning?

Antagligen lottning som alla andra betor speciellt då det inte fanns några speciella frågor i denna.

Anmälde mig igår natt. hurra


signatur

osv.

Medlem

Tror en blandning av lottning och aktivt val, i och med att de gärna vill ha spelare med olika hårdvara och olika uppkoppling. Gärna spritt geografiskt också.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Inaktiv

Kan bli kul om man kommer med men att vara betatestare suger ofta

Medlem
Skrivet av edgeC:

Kan bli kul om man kommer med men att vara betatestare suger ofta

Suger? Varför? Ser bara fördelar med att vara en betatestare.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Inaktiv

För många småglin som inte vill "betatesta" det utan bara spela för egen vinnings skull

Medlem

Någon som har sett eta för beslut om vilka som kommer med i betan?

Medlem
Skrivet av edgeC:

För många småglin som inte vill "betatesta" det utan bara spela för egen vinnings skull

själv så skulle jag spela på som om det vore ett vanligt mmo fast jag skulle raportera buggar och sådant

hoppas verkligen jag kommer in i closed beta : /

Inaktiv

Ey nån som vet om de kostar att signa upp för betan??

Medlem

Länken fungerar inte för mig ialafall.. är bara warhammer loggon och sen är resten svart i min webbläsere, P.S använder firefox 3.0+

har även testat med internet explorer och verkar inte fungera där heller konstigt nog.


signatur

Stolt supporter av FZ.
"So, you would dance with a complete stranger, but despise being? near me?"

Medlem

Kom med i betan fast det går inte att logga in på deras sida...


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Inaktiv

Necromancer! FÖRSVINN!


signatur

Krossa rasismen! eller ah... vandalisera lite... typ..
// vänliga hälsningar Antifacistisk aktion.

Inaktiv

np nite hawk..
jag köper din nyckel

Inaktiv

Det går inte att använda Betan från flera ipadresser för då blir man bannad, så försök inte ens köpa ett "använt" konto.


signatur

Krossa rasismen! eller ah... vandalisera lite... typ..
// vänliga hälsningar Antifacistisk aktion.

Medlem
Skrivet av Oxxen:

Det går inte att använda Betan från flera ipadresser för då blir man bannad, så försök inte ens köpa ett "använt" konto.

Kul för folk som inte har fast IP då...


signatur

-We're all fools, two-faced and chaotic. Some of us makes you weep, some of us makes you smile and most of us does both.

Medlem

Jo, jag har funderat på det också. Men det är det jag har hört av vänner som försökt på att "låna" sina polares acc och sedan har accet blivit bannat.

Inaktiv

yay, beta 3 here i come

Medlem
Skrivet av Jestrix:
Skrivet av Oxxen:

Det går inte att använda Betan från flera ipadresser för då blir man bannad, så försök inte ens köpa ett "använt" konto.

Kul för folk som inte har fast IP då...

De går troligtvis efter MAC-adressen och inte IP-adressen.

Inaktiv

kan inte skicka den förbannade dxdiag filen. Blir ett fel varje gång code 414 eller nått

Medlem

Hemsidan är råbuggig och i det skick som kan förväntas utav ett skitföretag som goa. fyfan för dem säger jag bara!

Inaktiv
Skrivet av SwedishChaos:

Hemsidan är råbuggig och i det skick som kan förväntas utav ett skitföretag som goa. fyfan för dem säger jag bara!

Förhoppningsvis så tar de sig i kragen och styr upp hemsidan ordentligt.


signatur

War never changes.

Medlem

hemsidan är nere för mig iallefall nu så förhoppnings vis fixar dem det nu.

Inaktiv
Skrivet av SwedishChaos:

Hemsidan är råbuggig och i det skick som kan förväntas utav ett skitföretag som goa. fyfan för dem säger jag bara!

Hoppas verkligen de har bättre koll på saker och ting nu än de hade inför releasen av Daoc...

Inaktiv

Då var man tillbaka här igen, var ett tag sedan nu :).
Flikar in en liten fråga här, hoppas att ingen misstycker!

Har tänkt mig att börja spela Warhammer Online när det släpps och hoppas att det faller mig i smaken. Har spelat både WoW och LOTR men inget av dessa var något jag fastnade för.

Nåja, nu till min fråga!
Jag har noll koll på Warhammer, historian bakom, vilka spel som finns osv.
Det är ju fortfarande ett litet tag tills det stora "släppet" så då tänkte jag passa på att spela något av dom spel som redan finns samt lära mig mer om historian bakom spelen.

Vilket/vilka spel bör jag spela igenom?
Misstänker att det finns metervis med läsning om loren, någon kanske har lite bra länkar?

Ha det gott och trevligt att vara tillbaka!

Medlem

Här har du en kort och inte-så-detaljerad writeup om warhammer världen men det är en bra starterkit så att säga

http://warhammervault.ign.com/View.php?view=GameInfo.Detail&i...

och här har du en länk direk till raserna som finns i warhammer världen via Wiki.

http://en.wikipedia.org/wiki/Races_and_nations_of_Warhammer_F...

Medlem

jag har bara sett spelet warhammer mark of chaos som är ett wrhammer spel, jag har det och gjort klart alla uppdrag med order. Det ger lite historia om warhammer men jag tror att warhammer online kommer att ha gjort ganska många förändringar jämnfört med mark of chaos.

det står en hel del på www.warhammeronline.com och på svenska finns det en del på www.ageofreckoning.se

12
Skriv svar