Patch 3.1 EOH OCH EOV

Inaktiv
Patch 3.1 EOH OCH EOV

Ngn som vet om det kommer att ändras så att man kan köpa Valoures items för Emblem Of Heroism eller om det kommer nya items man kan köpa ?


signatur

"Hit me!"

Medlem

Heroism kommer bli värdelösa om du redan har allt. Enda nya som kommer som är känt hittils är nya itemsen för conquest badges eller vad de nu heter. Detta är inte särskillt bra system enligt mig då heroics kommer bli meningslöst om man har alla achivements redan. Så man kommer sitta utan nåt att göra på dagarna när det inte är progress raids.


signatur

Det känns nästan som att Blizzard vill tappa spelare...

Aja, dom kanske fixar det där. Det är fortfarande bara PTR.

*Emblems of Conquest*


signatur

Grinder and paint
Makes me the welder I aint

Inaktiv

Fan va lamt det känns att man har farmat Heroism dagarna ut o dagarna in nu då dem senaste dagarna ^_^ jaja .. ta den i munnen bara


signatur

"Hit me!"

Medlem

Bara att kränga Frozen orbs för fulla muggar.

Medlem

Är väl ganska skönt att man slipper köra samma instanser månad efter månad. Jag förstår inte problemet, det är även sant som bapelsin säger: frozen orbs är kvar. BoA prylar likaså.

I say, good riddance.


signatur

Life is like a shit-sandwich; the more bread you have the less shit you eat.

Medlem

borde väl komma nya badge items senare. som i tbc kanske.. annars det ju som sagt rätt meningslöst med heriocs ^^

Medlem

Ja, det kommer att komma nya emblems

Emblem of Conquest

Gen
Medlem

Problemet kvarstår : Vad ska man göra med alla gamla badges? Det gick rykten om nya items för Valor men jag har inte hittat info om det än.

jkw
Medlem

Som jag förstått det:
* Emblem of Heroism kommer alltid att användas för att köpa Heirloom items, råa gems och 3.0 "medium" pvp gear.
* Emblem of Valor används till att köpa bästa pve/pvp items á 3.0 och Emblem of Heroism.
* Emblem of Conquest kommer att användas för absolut senaste pve/pvp gearet i 3.1 och till att köpa Emblem of Valor.

Så man kommer alltid att kunna gå tillbaka till "sämsta" emblem för att köpa Heirloom och blåa oslipade gems.

Emblem of Conquest -> Emblem of Valor -> Emblem of Heroism, om man så önskar.

Hoppas detta klargjorde blizzards filosofi lite.

1
Skriv svar