Ulduar snyggast raid instancen?

Medlem
Ulduar snyggast raid instancen?

Kollade på den här videon från Ulduar filmen från Blizzard, måste nog vara den snyggaste raid instance som jag har sett i wow.
Ser väldigt stor ut med.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

mm den är snygg, men jag gillade Karazhan skarpt

Medlem

Blir väll som alla andra instancer, att man tröttnar på dom när man har sätt de 5ggr :\

Medlem

Ser ut som man tar en rundtur på ett av skeppen från Starwars.

Allt är kliniskt rent och ser nytt och fint ut, men jag antar att mobsen har ständat under alla dessa hundratals år tills folk börjat äventyra där inne.

Medlem

jag tror inte att monstrena lämnar disk efter sig. Tror inte heller att deras gamla städer förfaller om det inte är nån som pajjar nått direkt. Du ska nog se att dom kan reparera saker ganska bra dessutom. Ygg-Saron vill inte att det ska vara trasiga saker överallt.


signatur

Life is like a shit-sandwich; the more bread you have the less shit you eat.

Medlem

Det handlar inte om disk utan om damm/spindelväv sådana detaljer som gör att det ser gammalt ut och inte som ett rymdskepp taget från starwars d'r det finns lysande hologram och lysande guldiga ränder exakt över allt.

Medlem

Jorå, men det är ju inte som om deras kraft försvunnit över tiden, eller hur? Det är inte en ancient evil som grävts upp ur ruinerna och till slut väckts till liv av misstag.


signatur

Life is like a shit-sandwich; the more bread you have the less shit you eat.

Medlem

Så deras "kraft" ser till att saker och ting inte förfaller under flera millenium som ingen har vart där förutom "döds guden" och hans anhängare?

Gen
Medlem

Mjo, den är väl snygg. Men håller med de andra att Kara gav störst "WoW" faktor. Dock får vi se...ska bli spännande att spela om nån månad när patchen kommer ut

Ulduar är väl ganska snyggt... Men Zul'Aman är den snyggaste enlig mig!


signatur

Grinder and paint
Makes me the welder I aint

Medlem

Inget slår BWL i mina ögon. Särskilt de första fotstegen man satte där inne.

jkw
Medlem
Skrivet av bapelsin:

Inget slår BWL i mina ögon. Särskilt de första fotstegen man satte där inne.

40st på Bug-mounts i AQ-tunlarna....

"Det var bättre förr"

Medlem

Damn, såg jäkligt nice ut de där

Medlem

Alltså, skulle vilja säga att det ser ut ungefär som BT gjorde, fast i Uldar miljö. känns SJUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUKT mkt BT över denna instancen.

Medlem

den kommer nog bli riktigt fin

Medlem
Skrivet av Kawazu:

Ser ut som man tar en rundtur på ett av skeppen från Starwars.

Inaktiv

ser riktigt nice ut..

1
Skriv svar