Gen
Medlem
Medlem

Ser ut att bli bra!

Tycker dessa patchnotes är lite mer informativa: [http://www.mmo-champion.com/index.php?topic=40602.0]

Gen
Medlem

Jo sant

Tänkte börja klippa och klistra men det blev så sjukt mycket text. Tänkte inte på forumposten

Medlem

Hehe, förstår

Blizzard borde utöka sina patchnotes, kollar man på Undocumented changes så är det nästa större än dom vanliga

Medlem

Dualspec blir grymt.


signatur
Medlem

dualspec är najs och ulduar med. Men det känns lite onödigt att nerfa pve destro locks. Dom fular sig lite för mycket med affliction också.


signatur

Life is like a shit-sandwich; the more bread you have the less shit you eat.

Medlem

Det är ju skönt att det kommer Dual Specs, om än 5 år för sent
Holydins kommer kunna gör lite skada (Exorcism kommer fungera mot allt) vilket är rätt nice, men i övrigt tjoar jag inte så mycket över patchen.
Visst är det trevligt med en ny raid, men har knappast några speciella förhoppningar. Dessutom ser T8 för paladins ut som bajs, vilket är väldigt synd. Aja, kan dregla över prästernas T8 istället. Inte för att jag spelar präst alls, men kan ju titta på andra

Gen
Medlem

Rogue T8 ser ju rätt läskig ut också Väldigt annorlunda.

Medlem

stör mig på warriorns look (ja alla tier 8 set's faktiskt och prästen med plate shoulders eller om det är sten)

Medlem

själv tycker jag att allt ser bra ut, om man nu ska klaga på nått är det att dem har nerfat DKs för mycket

Inaktiv
Skrivet av Tasir:

själv tycker jag att allt ser bra ut, om man nu ska klaga på nått är det att dem har nerfat DKs för mycket

Skönt, det finns ingen klass som är så gankingsugen som dessa DK's

Gen
Medlem
Skrivet av rumpino:
Skrivet av Tasir:

själv tycker jag att allt ser bra ut, om man nu ska klaga på nått är det att dem har nerfat DKs för mycket

Skönt, det finns ingen klass som är så gankingsugen som dessa DK's

Word!
Terminators hela bunten.

Inaktiv
Skrivet av Gen:

Word!
Terminators hela bunten.

när förväntas patchen komma?

Gen
Medlem

Slutet på månaden gissningsvis? Men eftersom Ulduarbossarna verkar väldigt "undertuned" och buggiga (vissa av dem) så kan det nog ta längre tid.

Medlem

gissar v2 nästa månad

jkw
Medlem

Ser fram emot att äntligen ha en chans emot melee/huntard som Shadow Priest i PVP.

Medlem

Kommer patchen nu i veckan månne?
Är det mellan tisdag och onsdag natt dom brukar uppdatera?


signatur

Antec 900 Gamer-Asus P5K Premium-Intel Quad 6700-Creative S-Fi Fatality Pro-Asus 8800Gts 512Mb-Samsung 500Gb HD-Corsair 4Gb 6400 Ram-Vista 32Bit

Medlem

De sa att de inte skulle släppa patchen före den 14e och det är imorn, så jag skulle gissa på nästa vecka onsdag.

De brukar uppdatera på onsdagar samma tid som de gör rolling restarts och maintance arbete.

Medlem

bumpar lite

Läste just att PATCHEN SLÄPPS DEN 14e!

Medlem

Ser ut som att 3.1 kommer i morgon!
På amerikanska forumet har de bekräftat att förlängda underhållstiden är för att lägga in 3.1. Se http://blue.mmo-champion.com/1/16365836582-extended-maintenan... för mer exakt information.

Inaktiv

kommer dual spec i 3.1?

edit, fann själv

Citat:

Players level 40 and higher will now be able to visit their trainer to pay a one-time fee and access the dual talent specialization feature.

låter ball

Medlem

Där krashade Sylvanas servern.


signatur
Inaktiv

Jag fastnar när jag ska logga in på Shattered Hands. Konstigt nog funkar det med en bankalt, dock ej de andra

Medlem

world server down och mycket annat på Nagrand också men så länge jag kan levla min alt så skiter jag i om de sitter fast i instanser och inte kan logga på

Medlem
Skrivet av Tasir:

själv tycker jag att allt ser bra ut, om man nu ska klaga på nått är det att dem har nerfat DKs för mycket

Nerfat dks?
Jag tycker det har blivit en sjuk jävla buff. Sen när kunde dks critta 12k i raid med death strike? jag går runt och one hittar alla mobs
Sen så är ju 6k heart strike + sudden doom också en väldigt bra ändring.

Nerf? Pyttsan.


signatur

Det här är en signatur

Medlem

efter warrior nerfen bytte jag spec till arms och kör pvp nu

Skrivet av Blackbeard:

efter warrior nerfen bytte jag spec till arms och kör pvp nu

Jag förstår dig. 10% mindre damage med TG? No bloody way. Jag brukar ligga på 2.8-3.5k DPS och nu igår när jag testade och köra fury igen så var jag nere på 2.5k DPS med Raid Buffs. Blizzard dödade nästan precis ytterliggare en specc.

Arms å andra sidan har blivit rejält buffat. Jag kunde springa runt och döda folk i WSG utan att bli one-shotted. (Och jag har 0 resi)

Protection? Ingen skillnad alls.


signatur

Grinder and paint
Makes me the welder I aint

Medlem

Ja jag hadde 2300+ hur lätt som helst och raid-buffad runt 3k.
Efter patchen hamnade jag på runt 17-19 hundra i dps.

Dock nu, när jag har bytt till arms, så har jag 3 st actionbars fyllda med talents, vet ej vilka jag ska använda eller vilken ordning, rörigt eftersom det är första gången sedan jag körde arms i 10min i lvl 70 och arms i lvl 35, hadde fortfarande kvar lvl 35 mat i battle stance.

Medlem
Skrivet av Vaizard3:
Skrivet av Tasir:

själv tycker jag att allt ser bra ut, om man nu ska klaga på nått är det att dem har nerfat DKs för mycket

Nerfat dks?
Jag tycker det har blivit en sjuk jävla buff. Sen när kunde dks critta 12k i raid med death strike? jag går runt och one hittar alla mobs
Sen så är ju 6k heart strike + sudden doom också en väldigt bra ändring.

Nerf? Pyttsan.

hmm jag körde med DW specc så för mig vart det en stor nerf, men nu har jag hittat tillbaka till min gamla dps men med ett 2h vapen (hade tur och fick en polearm i naxx )

och jag sa att DKs skulle bli nerfade innan patchen kom, då litade jag på dem som sa det till mig.

och hur tar du 12k med death strike? jag kommer knappt upp i 9k :S

Medlem

Får en jävla massa "failed to load: xxx\xxx\xxx\xxx" sen efter 3.1. Sjukt jobbigt, och har inte ens några addons på. Fick "failed to load valkyr_hair_00" igår. Det känns ju bra.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

12
Skriv svar