Behöver OTROLIGT mycket hjälp!

Inaktiv
Behöver OTROLIGT mycket hjälp!

Ja, jag kom tillbka till WoW, med tanken att jag äntligen skulle kunna komma över lvl 20 ( pinsamt nog, hann jag inte det på en fjärde dels år :S )

Jag har inte kommit över lvl 20, därför jag alltid tröttnar på mina gubbar.
Så nu tänkte jag, "banne mig, jag ska komma över lvl 20!"
Jag har en mage på lvl17.

Så henne skulle jag fortsätta på, men det var tomt på hennes server, då alla andra hade levlat upp så till 70-80.

Ja, då var det bara att starta om. Jag började på en pally och började så smått. Jag kom genast på mig att jag skulle ha startat på Scarshield legion, en RPPVP, då jag ville testa RP.

Idag efter skola tänker jag köra lite, och om ni så vänligen skulle tänka er att hjälpa mig lite

1.Är det någon som kör på Scarshield Legion?
2. Vilken klass är rolig ( behöver inte vara särskilt bra
3. Horde eller Alliance? ( Lutar mest åt Ally)

Testpilot

Först tycker jag du ska sätta dig ner och klura lite vad du själv gillar . dvs hur din spelstil är.

Gillar du att ta död på saker på avstånd (Warlock/Mage/Priest/Druid/Hunter)
Gillar du att ta död på saker på närstrid (Warrior/Paladin/Druid/Deathknight/Rogue/Shaman)
Vill du hjälpa med healing eller är du helt ointresserad? (Druid/Shaman/Priest/Paladin)
Vill du vara tank o stå o banka på bossen i extrem närstrid? (Warrior/Deathknight/Druid/Paladin)
Är du lite osäker , du kanske vill kunna byta mellan skada eller heal? (Druid/Paladin/Shaman/Priest)
Är du lite osäker , du kanske vill kunna byta mellan skada eller tank? (Druid/Paladin/Deathknight/Warrior)
Svara dig själv på detta så kan du sen välja vilken klass du ska köra.:P

Horde eller Alliance - det är en ren smaksak , oftast influerad av vilka polare man har och vilka raser man tycker ser coola ut.

Gen
Medlem

Tillägg "Horde eller Alliance"

* Starting Area (d.v.s. var du börjar ditt liv som hjälte) Horde om du föredrar lite hårdare och torrare miljöer med mycket sten, skorpioner och stora tomma ytor. Eller Alliance om du föredrar frodig skog, små porlande bäckar eller civiliserade bondlandskap med kaniner och annat sött.

* Race (Ras helt enkelt) När du väljer ras så får du även något som kallas Racial Trait alltså en speciell egenskap som är unik för just din ras. Vilka raser som har vad står i informationsrutan när du skapar din gubbe. Även om denna speciella egenskap kanske inte är avgörande så kan det vara kul att få ha valt något som passar ens spelstil.

Inaktiv

Tack så mycket för alla svar!
Det har lösts sig ( än så länge), jag kör en mage, human, roligt med alla deras coola spells. :D:heart:

Medlem

Och dessutom, spelet börjar inte på riktigt förrän vid level 40. Det är först då man har kommit en bra bit ner i ett talentträd, och först då man har större delen av sin klass förmågor. Allting innan level 20-25 är... torftigt, minst sagt.

Att spela mage blir dessutom verkligen vad du gör det till. En bra mage kan slåss mot en tjugo mobs samtigt (så länge de inte kan skada dig på avstånd) utan några riktiga problem, och spöa elites flera levlar över dem själva om man har lite tålamod och bra koll på sina klassförmågor. Dessutom är de väldigt kraftfulla i PvP. Även om de inte tål mycket har de inte bara flera kort utan hela kortlekar upp i skjortärmen och kan vara enormt knepiga att komma åt.

Magikern är perfekt om man gillar att leka och experimentera medans man nitar mobs till höger och vänster

1
Skriv svar