Medlem
fury warrior

tjena, dingade nyss 80 på min warrior och tänkte köra han som fury, vilket jag gjorde vid l70.

Skulle dock vara tacksam för lite svar på nårra frågor jag har..

1. Har letat runt men inte hittat nån standard build för fury vid l80 (brukar alltid finnans en) nån som har en länk till den.

2. Mh och oh, vilka enchants ska man ha på dom ? och om man har 2 st, slöa ska man ha den med mest dps i mh eller oh ellse spelar det ingen roll ?

Tro fatiskt det var allt
Tack på förhand.
Mvh Peter

Medlem

Oftast så ska du ha snabbaste i off hand och långsammaste i main hand, för det långsamma brukar oftast gör mer skada tillsammans med abilitys (så har jag fattat det iallafall).

Men ibland finns det undantag, som jag just nu kör med.
Titansteel Destroyer i main (speed 3.40)
Runeblade of Demonstrable Power i off hand (3.50) för att det ger mer skada.

Bästa enchants du kan ha är Berserking och Massacre men man kan givetvis ha Berserking på båda, till och med Mongoose håller i sig och är en bra enchant.
Men jag föredrar de 400 extra AP man kan procca med Berserking.

En build som är jävligt bra är denna.
Som jag har utvecklat, har flyttat runt lite talents hur som helst för att se vad som händer, men detta är i princip det bästa man kan ha som en Fury Warrior.
Askaa's build
Spana gärna in vilka glyphs's jag har också.

Hoppas detta hjälper dig.

Medlem

Det gör det verkligen.

tusen tack för svaret, nu blire att hoppa in och göra dom sista dalysen för ebon blade så jag får min Runeblade of Demonstrable Power och specca om från prot.

Tack än en gång.

Medlem

inga problem, bara kul att hjälpa.

1
Skriv svar