Var är bäst att migrera?

Medlem
Var är bäst att migrera?

Hej jag har en alliance warrior är på servern dunemaul men e skit trött på min server.
Så är det nånstans nån har tips på där det är mycket alliance svenska spelare?:P

Medlem

Bäst för dig: En highpopulation server som endå har ingen eller liten kö.
Bäst för alla: En recommended server.

Det finns många svenskar på de flesta servrar. Dock så vet jag att det garanterat finns många på Frostmane.


signatur

"People don't plan to fail, they just fail to plan"

Inaktiv

grim batol är en fet server! lirar där själv och de finns typ 3 nordiska guilder där. (danska svenska o norrmän)

Gen
Medlem

Shattered Hand är en "svensk" server. Iallafall på Hordesidan så jag antar att det är likadant på Alliancesidan.

jkw
Medlem

Spelat på Skullcrusher (PVP) sedan Wrath of the Lich King släpptes och jag har stött på ofantligt med Svenska spelare. Är själv Officer i ett svenskt raid guild på servern. Tror vi har 3.4 svenska raid guilds och säkert en hög fler "vanliga" guilds.

Medlem
Skrivet av jkw:

Spelat på Skullcrusher (PVP) sedan Wrath of the Lich King släpptes och jag har stött på ofantligt med Svenska spelare. Är själv Officer i ett svenskt raid guild på servern. Tror vi har 3.4 svenska raid guilds och säkert en hög fler "vanliga" guilds.

Horde el alliance? Spelade själv på Skullcrusher i horde gillet Me soo Hordy i somras tills jag migratade.
Känner en hel bunt på Alliancesidan med

Medlem

Rekommenderar också Grim Batol. Har spelat där sen release och det är en väldigt bra server.

jkw
Medlem
Skrivet av bapelsin:

Horde el alliance? Spelade själv på Skullcrusher i horde gillet Me soo Hordy i somras tills jag migratade.
Känner en hel bunt på Alliancesidan med

Deathgasm, Undead Shadow Priest i <Reunion>

1
Skriv svar