Inaktiv
patch?

jag har haft wow ett tag nu. jag installerade på min då varande dator. allt funkade och jag kunde spela.men nu när jag har en ny dator som har bättre grafik kort än den andra datorn så går det inte att installera spelet. det är installerat så långt att man kan skriva in sitt account och lösen. när jag ska installera the burning crusade så komme det bara till 20-30%. sen står det att det inte fungerade.

snälla hjälp!

Testpilot

Jättebra beskrivet , säger inget om vad du har problem med förutom att det är nåt med en patch.

Downloada patchen och installera den då ?

Inaktiv

Säkert de där jävla mpq filerna som bråkar igen. WoW är hopplöst att installera. Kan vara något problem med minnesmodulerna, det hade jag på min senaste dator, fungerade hur fint som helst med allt annat men gick fan inte att installera WoW. Bytte minnen och Voila, alla problem borta.

Gen
Medlem

Som tur var kan man kopiera/flytta en WoW installation från en HDD till en annan och köra spelet där om man inte orkar installera om allting.

Testpilot

Jag hade strul att installera på en laptop , jag löste det genom att göra Imagefiler av alla skivorna och sedan lägga dem på en USB sticka och mounta skivan & installera från stickan.

Jag använde Imageburn att göra imagefilerna och Daemon Tools att mounta med , bägge e gratis program.

1
Skriv svar