WoW: Levla Warlock!

Inaktiv
WoW: Levla Warlock!

Hejsan! var ett tag sen jag lirade WoW.
Fått upp suget igen och tänkte höra hur jag ska göra för att "power" levla. Problemet är att jag vill ha rep, med olika factions.. Går inte power levla då.

Är det någon mening att försöka sammla rep under levlingen, eller är det bara questa questa!?

Medlem

Börja farma rep när du väl når Northrend. Det är ingen större ide att göra det innan. Då du får bättre saker från factions.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Gen
Medlem

Kör addonet "TourGuide" för snabbast levling. Sen när du är 80 farmar du resten. Synd att du missar Lunar Festival World Event. Att samla coins tror jag ger över 4500 rep med alla City Factions.

Testpilot
Skrivet av Gen:

Kör addonet "TourGuide" för snabbast levling. Sen när du är 80 farmar du resten. Synd att du missar Lunar Festival World Event. Att samla coins tror jag ger över 4500 rep med alla City Factions.

Ofan 4500 bara på o samla coins?
Jag plockar just nu alla coins jag kan och varje ger 75 rep men de som är i northrend dungeons skiter jag i just nu.

Så drygt o ha en oldie char , man har skitdrygt att få upp rep med sina city factions , men idag fick jag iallafall exalted med trollen

Gen
Medlem

Det blev visst mer Räknade ihop allt från WoWhead och fick det till 75 coins totalt x 75 rep = 5625 rep

Inte illa om man är trött på AV farming

Medlem
Skrivet av Gen:

Det blev visst mer Räknade ihop allt från WoWhead och fick det till 75 coins totalt x 75 rep = 5625 rep

Inte illa om man är trött på AV farming

Sen om man är human är det ännu mer


signatur

"People don't plan to fail, they just fail to plan"

Medlem

Farma Rivendare's Deathcharger. Allt runecloth lämnar man in. Jag hade "Ambassador of the Horde" innan jag fick min mount. ;>

Sen har du nu med senaste patchen gjort så att man får full rep från mobs även om de är mycket lägre level. Så det är bara att farma på när du är 80.


signatur
1
Skriv svar