Vill du ha samlarprylarna?

Antikvitet
Vill du ha samlarprylarna?

Har insett att mitt collector's edition bara ligger och samlar damm, jag är inte typen som samlar på spelkartonger. Så jag tänkte att prylarna kanske kunde glädja någon i alla fall?

Innehållet är en bok med teckningar från WoW, en bakom kulisserna-dvd, en soundtrackskiva och lite WoW-spelarkort.

Svara här i tråden och länka till din favoritkaraktär i Armory (eller dylikt). Berätta ett par rader om varför du valde just denna ras, denna klass, denna gear, etc, och hur du spelar din karaktär, om du är ambitiös, casual, pro, eller vad du nu är.

Nästa vecka väljer jag en vinnare!

Observera att själva spelet inte ingår!


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

Medlem

Jag började spela WoW den 28 januari 2006. Den första karaktären jag gjorde var då en Night Elf Druid, male. Efter det var jag fast, och jag spelar på min kära druid än idag. Jag har aldrig spelat någon annan klass än druid, och jag kommer förmodligen aldrig göra det. Dom är ju bara för bra! Älskar deras variation. Melee DPS, ranged DPS, tank eller healer. Möjligheterna är oändliga!
Jag har provat alla olika specs och kommit fram till att feral är nog det allra roligaste, särskilt att tanka. Det finns ju inget bättre än att kunna ta hur mycket stryk som helst, aldrig dö... förutsatt att man har en bra healer.

Jag kan väl inte kalla mig själv pro, är mer casual faktiskt. Dock var jag under TBC med i raidingguilder som hade riktigt bra raidingframsteg och jag hade ganska hyffsat gear.
Men det jag uppskattar mest i spelet är ändå att göra lite quest, kanske hitta en grupp att questa tillsammans med, träffa nytt trevligt folk.
Sedan jag började spela wow har jag aldrig riktigt kunna spela offline-spel, då det känns enormt ensam utan att ha någon att prata med och göra uppdrag tillsammans med.
Så jag antar att det är i WoW jag hör hemma


signatur

Asus P5Q Pro | E8500 3.16GHz | XFX HD4890 1GB | Corsair 2x2GB | Corsair 620W | Spinpoint F1 1TB | Antec P183 | BenQ G2411HD 24" | Dell 17"

Inaktiv

Min första karaktär är en Night elf, Rogue som jag skapade första dagen jag började lira i mars 2005. Kunde inte så mycket om spelet, och rogue har alltid varit en klass för mig i andra MMOs. Det blev inte så mycket pvp för min del med roguen under Pre-TBC, mest för att BGs inte kom förräns senare. Betyder inte då inte att jag inte uppskattade raiden mot Tarren Mill! Jag raidade med ett "pro" guild ungefär 4 dagar per vecka. Blev i ställen som ZG, Onyxia, AQ20/40, MC, you name it! Kan inte komma ihåg vilken specc jag körde med den för jag bytade ganska så ofta, och för att det var ett tag sen man lira på den nu.

Under TBC hade jag en hunter som jag har tagit bort, mest för att jag inte palla spela mer på den. Men iaf, så blev det inte mycket PVE. Jag hade varken tid eller energi till att lira dom höga instancerna. Mest blev det arena, fixa upp gladiator gear, repeat etc etc. Det blev en massa pauser under TBC's gång, men i stort sett blev det en massa pvp bara.

Night Elf, Death Knight detta är då min DK som jag började lvla ett par dagar strax efter WOTLK släpptes. Började lira på denna för att jag ville verkligen testa denna klassen och se om det verkligen var något, även om jag inte var den enda som tänkte detta och resulterar i att man inte kommer in i någon guild, så var jag endå tvungen att ta den risken. Märkte redan från början att DK var något att spela som, mycket variation i klassen och var roligt faktist. Man sitter inte fast med 2 knappar i PVE utan man får ha lite skill med den. Sitter fortfarande och försöker lvla upp den till 80, vilket blir ganska snart. Ska sikta mer på att lira arena med polare, och se om jag kan komma med ett decent pvp guild. Iaf till det har blivit lugnare med DK's och jag kan försöka komma med ett PVE guild. Just nu kör jag som blood och unholy, mest för att jag vill ha lite av båda. För jag gillar att pvpa ofta mellan lvlandet, och då ska man ju helst vara blood har jag hört. Sen unholy medans jag lvlar, ofc. Vilken specc det blir sen vet jag inte, bros på vad framtiden vill.

Som du ser har jag valt Night elf på båda klasser, jag vet inte direkt varför det blev NE. Tycker dom andra raserna inte ser lika lockande ut. Och för att jag älskar deras racial ability, hehe.

Antikvitet

Två bra svar, tack så mycket. Jag tog till tärningskast med 2st d6 för att kora en vinnare. Jag har förutsatt att båda greedar och rollen såg ut så här:

Achronos: 5 (2-12)
Combalex: 6 (2-12)

Tack för att ni tog er tid båda två! Combalex, maila mig din postadress så kommer boxen på Posten.


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

Medlem

Ah, otur!


signatur

Asus P5Q Pro | E8500 3.16GHz | XFX HD4890 1GB | Corsair 2x2GB | Corsair 620W | Spinpoint F1 1TB | Antec P183 | BenQ G2411HD 24" | Dell 17"

Inaktiv

Tackar så mycket för detta, John! Jag har skickat ett email till dig nu.

Medlem

hah, greed

grattis btw

Medlem

need! skicka GM ticket så löser det sig oftast.

ursäkta för den dåliga wow vitsen, det är tidigt på morronen


signatur

Life is like a shit-sandwich; the more bread you have the less shit you eat.

1
Skriv svar