Medlem
Mage lvling

heej! jag har problem... Orkar inte med en Mage!

min mage är i 44 nu o är nästan i lvl 45.

vill ha en Dk men måste lvl mage:n till 55.

något tips på att lvla fort som fan?


signatur

Linux is not user-friendly. It _is_ user-friendly. It is not ignorant-friendly and idiot-friendly

Medlem

AoE grinda pirater i Tanaris? Fungerade utmärkt bara några månader sedan.

<edit> länk på typexempel på hur det går till; http://se.youtube.com/watch?v=t9FGmX_Bwwo

Medlem

Skaffa questhelper addon om du inte redan har den. Gör det snabbare och enklare att questa. Quest är snabbaste vägen att levla. Finns inga magiska genvägar att öka 11 levels på 2 min om du nu hade färväntat dig det.

Medlem

45 - 55 kan man göra på 1 dag om man nu har tid att köra hela dagen.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

qhelper har jag ju såklart! men! så jobbigt att lvl i tanaris och stv för ba massa lvl 80 hordes som dödar mig:( neej då de vet jag att de tar en stund o lvl! men jag ska testa "bapelsin" typexempel!


signatur

Linux is not user-friendly. It _is_ user-friendly. It is not ignorant-friendly and idiot-friendly

Inaktiv

Byt från PvP till PvE så går det mycket lättare.

Medlem

vad är de för skillnad på PVP o på Pve o allt sånt?


signatur

Linux is not user-friendly. It _is_ user-friendly. It is not ignorant-friendly and idiot-friendly

Medlem

PvP = Player vs Player (spelare mot spelare)

PvE = Player vs Enviroment (Spelare mot Världen)

I WoW så lirar man PvP i så kallade "Battlegrounds" som är ungefär som en CS bana eller Quake bana, det kan vara Capture the Flag, "Inta Slåttet" osv. men mest går det ut på att puckla på den motsatta sidan så mycket som möjligt =).

PvE - är när du går omkring och gör uppdrag, eller i en grupp går in i en instans (dungeon, grotta) och dödar diverse bossar som befinner sig där.

Det är väl det jag kan komma på nu att säga, finns säkert ett enklare sätt men jag är för trött för att komma på det nu.

Medlem

Den enda stora skillnaden mellan PVP och PVE är just att man kan på PVP servrar döda varandra, alliance vs horde, i vanliga landsdelar tex Tanaris. Dock fungerar Battlegrounds och Arena likadant på PVE och PVP servrar.


signatur

I don't know what I want but I know how to get it

Medlem

Okeej! då fattar jag


signatur

Linux is not user-friendly. It _is_ user-friendly. It is not ignorant-friendly and idiot-friendly

1
Skriv svar