Rädd för att prova annat MMO?...

Medlem
Rädd för att prova annat MMO?...

Jag har spelat WoW sedan release och tycker det är ett kanonspel, men för några veckor sedan så bestämde jag mig för att prova Warhammer Online, vilket jag upptäckte är ett riktigt kul spel.
Problemet jag stötte på var dock att många utav mina wow polare inte var så förtjusta i att ens prova WAR alls, till stor del tack vare att dom inte tyckte det var värt att lägga ut så mycket pengar på ett spel bara för att prova det och inte vara säkra på att dom kommer gilla det, vilket är förståeligt.. men i min mening samtidigt missar chansen att upptäcka ett annat bra spel.

Jag kan tänka mig att det är fler som sitter i samma sits som mig, och därför tänkte jag bara ge en liten "heads up" om att det nu går att införskaffa Warhammer Online för bara 199kr(inkl. 1 månadskostnad) på CDON.COM (http://digital.cdon.com/product/?id=14046) och du kan även ladda ned det, så du behöver ej vänta på att dom ska skicka det hem till er, product key får du på mejlen..

Så varför inte lägga WoW på hyllan i en månad och spara $14.99, och upptäck vad andra spel har att erbjuda?..

P.S era epics går ingen stans medan ni är borta

Medlem

Antingen är det som du säger, eller så känner vissa (som jag) är WoW uppfyller alla önskningar och lämnar inget otillfredställt.

SJälv prövade jag WAR i ett par månader, tyckte det gick väldigt segt och det kändes extremt själ-löst med alla sina dysta färger och lite tråkig grafik. Spelet i sig var helt OK, men jag som andra föredrar gamla goda WoW.

Testpilot

Sålänge man tycker WOW e roligt så kanske man inte vill lägga sin tid på annat , att spela mer än 1 mmorpg är väldigt svårt iallafall om man vill få ut nåt av det hela.

Jag har tänkt spela både warhammer och conan , betatestade tom Conan men tyckte fortfarande WOW var roligt så finns ingen anledning att byta.

Men är man uttråkad så varför inte!

Medlem

Anledningen att man inte kör Warhammer är att datorn inte klarar det, och köpa ny dyr burk för ett spel gör man inte.

Medlem

Provat både Age of conan och warhammer. AoC lade jag ner efter en vecka unjefär, warhammer körde jag i 2-3 veckor. Sen tillbaka till wow, det är överlägset på mmo marknaden helt enkelt.


signatur

En styck signatur.

Medlem

Ja wow har ju allt numera som andra mmos har så det finns ingen anledning att byta. Jag har visserligen ett war konto aktiverat och jag brukar gå in där iband för jag har en polare som lirar war. Men utöver det så är det wow som gäller, har spelat det sedan realesen och har inte tröttnat en sekund.

Inaktiv

Gillar WoW om kommer nog antagligen inte att lira något annat MMO, på grund av tidsbrist, eller den summan pengar det tar.

Enda "experience" jag har av WAR är att en stor klunga av mina vänner köpte det, älskade det i några veckor, innan det var tillbaks till WoW igen. Tyckte själv att det såg häftigt ut i början, men men...


signatur

Gaming News, Rants, Editorials;
http://birchmann.wordpress.com

Gen
Medlem

Minns att Conan var sjukt häftigt i början. Grafiken, musiken, realismen var slående. Men sen när man väl spelat förbi Tortage så var det inte lika coolt och tappade snabbt sin charm efter lvl 40.

Medlem

Efter att jag slutade spela wow (har börjat igen) så testade jag Eve Online trial. Nu kör jag båda

Inaktiv

Jag testade War men tyckte det sög något fruktansvärt.
Vill så gärna hitta ett nytt MMO som har samma dragnigskraft som wow hade när det kom.

Medlem

Warhammer online var väldigt bra, blev lite segt efter level 24 eller nått bara. Age of conan spelar jag nu, dom har fixat och ändrat så mycket. Det är så jävla bra nu, som ett helt nytt spel. Angående WoW kan jag bara säga att störst är inte lika med bäst. Jag har tröttnat på hela designen, allting med det.

1
Skriv svar