Medlem
wow account

Tjena! Noob Nr1 här med några frågor

Ska börja spela WoW, Och undrar då om man måste ha serial-key för att göra ett account?
Jag har iaf wow installerat på datorn.

En vän sa till mej att jag kunde köpa hans gammla account för en femtio-lapp men skulle han kunna hacka tillbaka det om han vill? (tror inte han skulle göra det) men för säkerhets skull vill jag veta om han skulle kunna göra det, Med T.ex secret-question.

Så tycker ni att jag ska göra nytt account eller köpa min kompis account?

Tack för seriösa svar! (:


signatur

"I like turtles" /ZombieKid

Medlem

Jag tycker du ska köra ditt eget account. Då undviker du allt eventuellt strul. Plus att du får jobba upp dina karaktärer själv (och lära dig alla deras styrkor och svagheter) istället för att ta över en som redan är levlad och inte ha en aning om hur man gör hehe.


signatur
Medlem

Okay, men måste man köpa wow spelen för att göra account?
+ Han har en gubbe på sitt account, en level 27 priest, men om jag köper hans acc börjar jag nog på en ny warlock.

Tack för svar btw!


signatur

"I like turtles" /ZombieKid

Inaktiv

Ja, du måste ha en serial-key länkad till ditt account, och det har ju redan din kompis. Fast som Gortie säger så vore det ju säkrast att köpa eget från början, för att undvika strul.

Medlem

aa okej, då skaffar jag eget

Tack för svaren!

Men btw räcker det med serial från bara original wow? eller ska man ha från tbc och wotlk också?


signatur

"I like turtles" /ZombieKid

Inaktiv

Kör du helt nytt vet jag inte om du behöver det.. Men det kan ju vara kul att ha möjligheten att göra en BF/Draenei om inte annat. Är du säker på att du kommer lira ett tag är det lika bra att köpa dem

Medlem

Aha då förstår jag, man får inte tillgång till tbc och wotlk områdena om man inte skriver in deras serial på accountet?

Isf skaffar jag alla 3


signatur

"I like turtles" /ZombieKid

Inaktiv
Skrivet av marcusiaf:

Aha då förstår jag, man får inte tillgång till tbc och wotlk områdena om man inte skriver in deras serial på accountet?

Isf skaffar jag alla 3

Precis

1
Skriv svar