Inaktiv
favo class!

Hej!jag undrar villken favorit class ni har,själv har jag palladin och warrior:D.det är fritt fram för åsikter.Hoppas ni har kul;)

Medlem

Druid är min absoluta favoritklass. Mest för deras variation.


signatur

Asus P5Q Pro | E8500 3.16GHz | XFX HD4890 1GB | Corsair 2x2GB | Corsair 620W | Spinpoint F1 1TB | Antec P183 | BenQ G2411HD 24" | Dell 17"

Medlem

Warrior, Druid, Death knight.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem
Skrivet av Larssson:

DET STAVAS ROGUE DIN JÄVLA NÅB

Men tig din lilla skitunge. Spela roll, alla fattar vad han menar.

Medlem
Medlem

Sitter på en mage just nu. Har även haft en warlock, druid och warrior i maxlevel.

Dock så längtar man tillbaka på sin warlock så jag måste nog svara warlock. Det är något med deras spelstil som affliction som jag älskar.


signatur

"People don't plan to fail, they just fail to plan"

Inaktiv
Inaktiv

Jag är ledsen för mina stav fel!:(....jag är daremot glad för att ni röstar...

Medlem
Skrivet av Larssson:
Skrivet av Niethrel:
Skrivet av Larssson:

DET STAVAS ROGUE DIN JÄVLA NÅB

Men tig din lilla skitunge. Spela roll, alla fattar vad han menar.

DIN MAMMA KAN TIGA

banhammer inc in 3.... 2.... 1....

edit: Jag röstade på DK, rerollade i wotlk och tycker det är en underbart rolig klass, både att tanka och dpsa med...

Gen
Medlem

Paladin, Warrior, Mage, DK

Testpilot

Präst är aldrig fel .. testat andra klasser men faller alltid tillbaka till min gamle präst-odöding utan underkäke .

Borde faktiskt offra mig o testa andra healerklasser på 80 men när ska man hinna sådant?

Inaktiv

Jag gillar själv "palla" för deras variation..dom kan va tank dps och healer....Om ni kör på blades edge så lägg till mig samilion...lvl 41

Medlem

Holy Paladin. Once you go Holydin you never go back.

Spelade Arms/Prot warrior i vanilla, men började med en holydin i TBC. Sedan dess har det enbart varit Holydin som gällt. Tanking känns stelt, och att DPSa är bara att mata samma rotation om och om igen. Att hela som holydin blir aldrig tråkigt dock. Inte ens i raider. Kan inte tänka mig att jag någonsin kommer byta ^^

Medlem

Holy priest <3

Medlem

Har testat Shaman, Priest, Mage och Death Knight. Måste säga att DK är min nya favorit.

Inaktiv

Lirar en rogue just nu, men warriorn har alltid varit favoriten. Mest brutal armor, och denna stora mängd vapen.


signatur

Gaming News, Rants, Editorials;
http://birchmann.wordpress.com

Medlem

kör nu mage.. men är såå HIMLA trött på den:( får de inte att funka så bra.. men jag lvl den ba för den är jag högst med (lvl44) Vill ha en DK! dom äger!


signatur

Linux is not user-friendly. It _is_ user-friendly. It is not ignorant-friendly and idiot-friendly

Warrior och Paladin. Fast, warrior är VÄLDIGT dålig i pvp nuför tiden så jag spelar bara DoW2 och lvlar min paladin.


signatur

Grinder and paint
Makes me the welder I aint

Medlem

Druiden lätt!


signatur

Dont force your weakness upon me!

Medlem

kör warrior men saknar min rogue.. rogue är ju lätt roligast i pvp

Medlem

Har en mängd gubbar men paladin är väll den klass som jag fastnat för mest


signatur

I don't know what I want but I know how to get it

Inaktiv

Hmm, det kan finnas klasser som passar mig bättre än min nuvarande favorit som är Dk.
Har nyligen speccat om till tank och börjat tanka heroics och naxx och tycker det är hur kul som helst.

Anser att man bör testa klasserna på högsta leveln för att riktigt känna hur dom är.
Gillar dock även min mage, har dock börjat tröttna på min rogue dom inte alls känns lika rolig som i tbc.

Medlem

Mage! Är 73 atm
Annars är oxå warrior kul, visserligen är den bara 38, men finns inget roligare än att köra whirlwind och critta

jkw
Medlem

Priest - Shadow som mainspec och Disciplin som offspec
Rogue - Klart roligaste klass att spela i pvp

Medlem

vet inte warrior har man ju i 74 och en loladin i 57,men skulle tippa.......druid och warrior:D


signatur

Phoenix bird

Medlem

!!RESURRECTION!!

Medlem

Beror på vad man ska göra.
Alla klasser har ju sina tillfällen då dem är roligast.

Inte helt oväntat vann DK eftersom den är fotm och mest OP för tillfället.

Medlem

För att reposta i tråden.
Druid. DK tröttnade jag på så fort och warrior har jag nu inte spelat på länge.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

1
Skriv svar