Medlem
lvl 41 mage

Min Mage

http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Twilight's+Hamm...

heej på er alla wow älskare

Jag har inte spelat så längre, ca 3 veckor men jag har iaf kommit upp till lvl 41 nu är de så att jag behöver ha bra gear och vet inte precis riktigt vad jag ska speca.

Gear: kan ni säga några bra q som har bra gear itemes eller något bra man kan köpa?

speca: Just nu kör jag frost. jag vill ha något som critar mycket och helst mycket crit i AoE.

Något förslag på något av de så skriv vet jag blir glad om jag får svar!

Mvh Andreas


signatur

Linux is not user-friendly. It _is_ user-friendly. It is not ignorant-friendly and idiot-friendly

Medlem

Kör mycket ZF, finns en hel del bra items för mages där. Specen kan jag inte hjälpa till så mycket med, men är det inte vad frost just gör? AoE damage och mycket crits. Har inte spelat mage, så är inte så säker på det.


signatur

Asus P5Q Pro | E8500 3.16GHz | XFX HD4890 1GB | Corsair 2x2GB | Corsair 620W | Spinpoint F1 1TB | Antec P183 | BenQ G2411HD 24" | Dell 17"

Medlem

Brukar köra mest med fire när jag kör mage, bra crits mot det mesta.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

aa fire är ju bra med hmm.. critar as bra men tar lång tid innan han skjuter iväg tex fireball o fire blast o såna grejjer..

aa jag blev boostad där igår i ZF. men hittade inte så bra grejjer får väl bli boostad där igen o se om jag hittar något bättre!


signatur

Linux is not user-friendly. It _is_ user-friendly. It is not ignorant-friendly and idiot-friendly

Medlem

ps. går de o trada över en gubbe från ett acc till ett annat acc på något sätt?


signatur

Linux is not user-friendly. It _is_ user-friendly. It is not ignorant-friendly and idiot-friendly

Testpilot
Skrivet av andreashal91:

ps. går de o trada över en gubbe från ett acc till ett annat acc på något sätt?

JA du kan det om det är samma efternamn på ägaren så de vet att det är inom familjen eller samma ägare på bägge kontona.

Medlem

Harakiri : bra!!! vet du hur man gör de då?`:)
'


signatur

Linux is not user-friendly. It _is_ user-friendly. It is not ignorant-friendly and idiot-friendly

Medlem

?


signatur

Linux is not user-friendly. It _is_ user-friendly. It is not ignorant-friendly and idiot-friendly

1
Skriv svar