Medlem
300% XP

Tja.
Nu har jag letat på forumet hela morgonen utan att hitta det jag söker.
HJÄLP MIG
Jag har läst någonstans i forumet att man kan få 3*xp när man aktiverar ett gammalt konto och blir boostad av en kompis. Eller nått sånt?
Någon som har en länk till lite info text?:$

Inaktiv

Sen måste du även spela med den polaren för att få 3*xp.


signatur

Waffleman, 300 meters. northwest!

Medlem

Jag har tänkt mig så här.
Jag har två konton reggade på mitt namn. jag flyttar över en lvl 38 warrior och rekryterar mitt andra konto och boostar warriorn till 60??? Funkar det?

Medlem
Skrivet av MickeFree:

Jag har tänkt mig så här.
Jag har två konton reggade på mitt namn. jag flyttar över en lvl 38 warrior och rekryterar mitt andra konto och boostar warriorn till 60??? Funkar det?

Det gäller bara nya konton.


signatur
Medlem

Du måste rekrytera en kompis, eller dig själv med en annan email. Sen köper din kompis eller du ett nytt account. Sen måste du spela på båda kontona samtidigt och vara nära varandra.

Ett tips är väl att levla från level ett med båda kontona. Gör exakt samma grejer upp till level 40 med båda gubbarna, quests osv.
Sen efter level 40 räcker det med att du spelar på det nya kontot och den gubben bara har follow. Sen kan du ge levlar till den gubben som du har på det gamla accountet, ända upp till 60. Men du måste vara högre level för att kunna ge levels till han.

Förlåt om jag uttryckt mig konstigt, det är svårt att förklara. Kom in på ventrilo och snacka med mig om du inte förstår: amserver.org @ port 3784, ver 2.3.


signatur

Asus P5Q Pro | E8500 3.16GHz | XFX HD4890 1GB | Corsair 2x2GB | Corsair 620W | Spinpoint F1 1TB | Antec P183 | BenQ G2411HD 24" | Dell 17"

1
Skriv svar