Funderar på att köpa WotLK men...

Medlem
Funderar på att köpa WotLK men...

Jag undrar om man får med en månads speltid.

Har inte lirat på länge, men jag testade WotLK i 10 dagar och blev lite sugen. Om jag köper expansionen måste jag då betala en månadsavgift för att lira eller ingår det speltid?

Medlem

nej det ingår inte om du redan har ett konto, du får bara en "gratis" månad om du köper ett helt nytt konto, dvs en original wow box.

Testpilot

Klart du ska lira WOTLK , dra in på 1 pizza o lite dricka per månad

Medlem

Mja, Death knighten var faktiskt ganska soft att spela. Lite surt att inte Blizzard bjuder på en månad om man köper expansionen tycker jag. Men de har väl ont om cash...

Medlem
Skrivet av marduk:

Mja, Death knighten var faktiskt ganska soft att spela. Lite surt att inte Blizzard bjuder på en månad om man köper expansionen tycker jag. Men de har väl ont om cash...

Det segaste med att köra Death Knight är väl om man vill ha några yrken också,

börja yrken från scratch när man är lvl 55....

Medlem
Skrivet av marduk:

Mja, Death knighten var faktiskt ganska soft att spela. Lite surt att inte Blizzard bjuder på en månad om man köper expansionen tycker jag. Men de har väl ont om cash...

Ont om cash? hoho jaja, nädu, dem är nog bara snåla.


signatur

En styck signatur.

Medlem

Med tanke på att expansionerna kostar mindre än vanilla. 250 mot 400 kr nytt så är det inte konstigt att det inte kommer med speltid. Om Wotlk skulle innehålla speltid skulle det kosta 400 och folk skulle gnälla om att det är för dyrt istället. Vad jag vet har extra speltid aldrig följt med som bonus när man köper expansionspaket.


signatur
Inaktiv
Skrivet av TixFrix:

Med tanke på att expansionerna kostar mindre än vanilla. 250 mot 400 kr nytt så är det inte konstigt att det inte kommer med speltid. Om Wotlk skulle innehålla speltid skulle det kosta 400 och folk skulle gnälla om att det är för dyrt istället. Vad jag vet har extra speltid aldrig följt med som bonus när man köper expansionspaket.

400kr för vanilla? Rena rånet.

http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=42227

Medlem
Skrivet av L1ghtF00t_:
Skrivet av TixFrix:

Med tanke på att expansionerna kostar mindre än vanilla. 250 mot 400 kr nytt så är det inte konstigt att det inte kommer med speltid. Om Wotlk skulle innehålla speltid skulle det kosta 400 och folk skulle gnälla om att det är för dyrt istället. Vad jag vet har extra speltid aldrig följt med som bonus när man köper expansionspaket.

400kr för vanilla? Rena rånet.

http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=42227

Starkt jobbat, men priset har sjunkit något på 3 år.


signatur
Inaktiv
1
Skriv svar