Trashloot som ger bra med guld i northrend?

Medlem
Trashloot som ger bra med guld i northrend?

Tja

Tänkte bara fråga. Man kör ju dailys etc för att tjäna sitt guld. Men tänkte bara fråga ifall nån av er här hittat nån guldgruva i northrend i form av mobs som droppar trashloot som man kan sälja till vendor och tjäna guld. Finns ju massor såklart, men vissa ställen är ju bättre än andra tex. Tror man kan tjäna mer guld på detta sättet "over time" nämligen, det är ju inte så kul att göra dailys när man är exalted.

Tipsa på

Medlem

Har du qestat klart? Jag har på några dar fått ca 2500g på att bara questa, gjort klart outland och har ~80 quest kvar i Icecrown. Så om du inte är klar med vanliga questen så rekommenderar jag att du gör dem. Rewards kan dissas om du har enchanting, alternativt säljas till vendor för en hel del fina stålar.


signatur
Medlem
Skrivet av TixFrix:

Har du qestat klart? Jag har på några dar fått ca 2500g på att bara questa, gjort klart outland och har ~80 quest kvar i Icecrown. Så om du inte är klar med vanliga questen så rekommenderar jag att du gör dem. Rewards kan dissas om du har enchanting, alternativt säljas till vendor för en hel del fina stålar.

Tack Tic men jag känner allt till det där hehe. Jag ville bara veta om det fanns nån bra trashlootspot. Det var liksom min fråga

Medlem

Hittade en sjukt bra, som dock är ett offer för phasing i Icecrown. ;>

Fleshwerks summoning portalerna, AoE grinda där, mobsen har ~4k hp och droppar runt 30s styck.


signatur
Medlem
Skrivet av TixFrix:

Hittade en sjukt bra, som dock är ett offer för phasing i Icecrown. ;>

Fleshwerks summoning portalerna, AoE grinda där, mobsen har ~4k hp och droppar runt 30s styck.

Ha vet vilken du menade, stog där ett tag innan phasingen tog hand om det så att säga ^^ Grymt ställe.

Har dock hittat ett annat ställe nu som jag kan tipsa om. 59,74 i icecrown. Undeads (bra om man är paladin) och de droppar frostweave som tokar + vendortrash som säljer för multum + att mobsen droppar bra med silver. Spawnraten är helt galen så om man skall vara optimal så är det bra att ta med sig en healer eller extra cc, eller både och. Det är inga elites eller så, så det är bara att köra på.

1
Skriv svar