Scroll of Resurrection (Vill prova WoW igen)

Medlem
Scroll of Resurrection (Vill prova WoW igen)

Hej. Jag har inte kört wow på två år och ville prova igen. Tänkte om någon kunde köra en Scroll of Resurrection (som finns på Account managementen) på mig. Om jag bestämmer mig för att betala igen så får ni 30 gratis dagar.

Svara om ni är intresserade. Eller skicka PM om det går. Kan ge er min msn.

Medlem

Du har ett Pm.

Medlem

Bump
Skulle gärna testa lite igen, kan ju lika gärna gynna någon annan med om jag skulle fastna för det

Skicka PM om någon är intresserad.

Medlem

Du har PM, hoppas ingen hann före


signatur

Asus P5Q Pro | E8500 3.16GHz | XFX HD4890 1GB | Corsair 2x2GB | Corsair 620W | Spinpoint F1 1TB | Antec P183 | BenQ G2411HD 24" | Dell 17"

Medlem

Bara pm:a mig om någon behöver en invite...

Medlem

Numera fungerar det väl bara att skicka scrolls till folk som endast har classic WoW?

Medlem
Skrivet av sirdavva:

Numera fungerar det väl bara att skicka scrolls till folk som endast har classic WoW?

Nope, fungerar till alla expansioner.

Du kanske tänker på att man kan skicka gratis trial på Burning Crusade om man har ett classic account?


signatur

Asus P5Q Pro | E8500 3.16GHz | XFX HD4890 1GB | Corsair 2x2GB | Corsair 620W | Spinpoint F1 1TB | Antec P183 | BenQ G2411HD 24" | Dell 17"

Inaktiv

sist jag provade så kunde man bara skicka ressurection till classic. det var inte ens så länge sen. bra att dom har ändrat isf

Medlem

Vad är detta ? Får man köra på sin egna character eller göra ett nytt account som i 10 days trial?

Medlem

Man får köra på sina egna karaktärer, dock måste accountet ha varit inaktivt i 90 dagar. Skicka PM om du vill ha resurrection


signatur

Asus P5Q Pro | E8500 3.16GHz | XFX HD4890 1GB | Corsair 2x2GB | Corsair 620W | Spinpoint F1 1TB | Antec P183 | BenQ G2411HD 24" | Dell 17"

Medlem

Kan man raida/pvpa och sånt på den tiden då?

Inaktiv

Jag är också sugen på wow igen. Sitter och laddar ner det just nu!
Om någon vill återuppliva mig, skicka ett pm!

Inaktiv

kan bekräfta att SoR bara funkar till Classic account.

Medlem

Skickade just en och den sade TBC...

1
Skriv svar