Mount speed increase - wotlk?

Inaktiv
Mount speed increase - wotlk?

upptäckte till min förvåning att min riding crop inte gav nån ökning!

sökte runt lite på nätet o fann att det inte verkar finnas något för en icke pala/dk att öka farten för mounts?

el funkar de gamla enchant gloves o mithril spurs i wotlk? carrot kastade jag i samband med riding crop .. men såg att den ej fungerar efter 70.

säg att jag sökt dåligt o det finns något? el att nått kommer vid senare levels... jag är bara 71

Medlem

Om jag inte är helt ute och cyklar finns det ett ny Riding Crop för level 79+

Kunde dock inte hitta den på Wowhead.com.


signatur

Asus P5Q Pro | E8500 3.16GHz | XFX HD4890 1GB | Corsair 2x2GB | Corsair 620W | Spinpoint F1 1TB | Antec P183 | BenQ G2411HD 24" | Dell 17"

Medlem
Inaktiv

testade mithril spurs och det fungerade inte

Medlem

Alla speed increase på mounts vart ändrade så att de inte fungerar över lvl 70 typ.

De skulle väl implementera nåt "nytt" men inget jag sett än iaf.


signatur

Quake? Är det smittsamt?

Medlem

Crusader aura!


signatur
Medlem
Skrivet av TixFrix:

Crusader aura!

+1


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Antikvitet
Skrivet av WoWWiki:

Characters higher than level 70 will not benefit from mount speed improvement trinkets. Blizzard's design goal is to eliminate the trinkets, but they've had technical issues with an implementation of an alternate system.


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

Inaktiv
Skrivet av John:
Skrivet av WoWWiki:

Characters higher than level 70 will not benefit from mount speed improvement trinkets. Blizzard's design goal is to eliminate the trinkets, but they've had technical issues with an implementation of an alternate system.

tack. trist. man har så mkt restid ändå i spelet, allt som minskar den något tycker jag är b r a

1
Skriv svar