Medlem
Ny på wow?

Hej om det är nån som ska börja wow ? skulle va underbart om ja kunda linka ditt konto o du kunde köra på min server e med i en jätte bra svensk guild på dunemaul guilden heter aggro union kan fixa in dig lätt där både du o ja tjänar på det Du grantar upp en char så kör vi tillsammans Om nån vill detta adda liches_host@hotmail.com eller Stoffez ingame

Medlem

Jag skulle kunna börja att kanske fundera på det om du använder kommatecken/punkt.


signatur

Asus P5Q Pro | E8500 3.16GHz | XFX HD4890 1GB | Corsair 2x2GB | Corsair 620W | Spinpoint F1 1TB | Antec P183 | BenQ G2411HD 24" | Dell 17"

Inaktiv
Skrivet av Achronos:

Jag skulle kunna börja att kanske fundera på det om du använder kommatecken/punkt.

Jo precis, är lite trött på topics som dessa. Folk som verkar vilja "tjäna" på att någon annan ska börja spela. Man får ju grejjer om man linkar någons account till sitt eget. Lite lame

Medlem

båda får ju grejer, till exempel ett exklusivt mount.

Medlem

Jag tänkte först tänka säga att "det heter väl 'Ny i wow' och inte 'på'", men när jag sedan läste resten av inlägget känns det inte lönt att påpeka något om språkregler. Lycka till att hitta någon att spela med.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem
Skrivet av Blackbeard:

båda får ju grejer, till exempel ett exklusivt mount.

Naj, det är bara den som recruitar som får mountet. Eller har jag fel?


signatur

Asus P5Q Pro | E8500 3.16GHz | XFX HD4890 1GB | Corsair 2x2GB | Corsair 620W | Spinpoint F1 1TB | Antec P183 | BenQ G2411HD 24" | Dell 17"

Medlem

Men den som inte har nått gott att säga. ska inte säga nått alls ju? än o sitta o whina?

Medlem
Skrivet av L1ightF00t_:
Skrivet av Achronos:

Jag skulle kunna börja att kanske fundera på det om du använder kommatecken/punkt.

Jo precis, är lite trött på topics som dessa. Folk som verkar vilja "tjäna" på att någon annan ska börja spela. Man får ju grejjer om man linkar någons account till sitt eget. Lite lame

Lite lame bara bra att utnyttja tillfället? Båda tjänar på det eller?

Inaktiv
Skrivet av stoff87:
Skrivet av L1ightF00t_:
Skrivet av Achronos:

Jag skulle kunna börja att kanske fundera på det om du använder kommatecken/punkt.

Jo precis, är lite trött på topics som dessa. Folk som verkar vilja "tjäna" på att någon annan ska börja spela. Man får ju grejjer om man linkar någons account till sitt eget. Lite lame

Lite lame bara bra att utnyttja tillfället? Båda tjänar på det eller?

Som jag har förstått är det bara du i detta fallet som "tjänar" på det. Om ett låne-mount i 30 dar eller vad det är, är värt det. Kan ju ha förstått det hela fel

Medlem

jo till viss del men Han som används får tre gånger xp Om man han lvlar med mig. så de gynnar båda och att man introducerar nån ny på wow.
Men tänk så här du utnyttjar ju andra spelare för att få loot hela spelet baseras på utnyttja eller?

Inaktiv
Skrivet av stoff87:

jo till viss del men Han som används får tre gånger xp Om man han lvlar med mig. så de gynnar båda och att man introducerar nån ny på wow.
Men tänk så här du utnyttjar ju andra spelare för att få loot hela spelet baseras på utnyttja eller?

Heh, nja riktigt så fungerar det inte i min guild i alla fall. Man kämpar tillsammans för att uppleva loren, looten får man som en bonus om man är aktiv.

Medlem

Han scammar säkert också!


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem
Skrivet av bjosarn:

Han scammar säkert också!

jooo sant mr akademiker hur i helvete ska ja scamma?

men du måste inte vatt me från början lr? Loren blir lite uttjatad efter gjort mc 100 Gr innan tbc. och flera månader kvar så var nog loren en sån stor big deal.

Medlem

så ska du har lore gå till Morrowind,oblivion mmorpg Världen påverkas inte av en individ Som rpg ? och vad är så fel att försöka få nått Som påverkar en själv? sitter inte staten o tjänar på dig?

Medlem
Skrivet av bjosarn:

Jag tänkte först tänka säga att "det heter väl 'Ny i wow' och inte 'på'", men när jag sedan läste resten av inlägget känns det inte lönt att påpeka något om språkregler. Lycka till att hitta någon att spela med.

lol word.

Medlem

Jag letar för tillfället efter en FZ medlem att levla med från 1-80. har precis köpt nytt konto och tänkte kolla om någon här är sugen på att linka ihop kontona. Vilket innebär att vi får 300% exp rate.

Kraven är dock att den personen som jag invitar måste sedan köpa ett nytt wow konto ~129 kronor. Vilket inte är någon höjdare om man redan har ett konto.

Hör av dig om du finner det intressant!


signatur

i dont know why, But i am known as a liar and a troll. So dont trust me

Medlem

Båda tjänar på det:

Den som recruitar får:
- 3x XP om han är tillsammans med den recruitade.
- 1 level för var annan level som den recruitade gör kan läggas på någon av recruitarens karatärer (måste dock vara under den recruitades level)
- En månad gratis WoW
- Zebra epic mount.

De recruitade får:
- 3x XP om han är tillsammans med din recruitare.
Indirekt brukar han också få:
- Pengar
- Boosting
- Hjälp

Då det ligger i recruitarens intresse att han blir level 60 och stannar i spelet i minst 2 månader. Det är även den recruitade som ger bort level vilket ger han något av en hållhake på recruitarn.

Själv blev jag level 60 på mindre än en speldag när jag började spela igen och länka mitt konto med en annan som också började spela igen. En tredje som redan hade en level 70 boostade oss. Vi ska snart skaffa en andra level 60 på liknande sätt.


signatur

"People don't plan to fail, they just fail to plan"

1
Skriv svar