vad kollar du på??

Medlem
vad kollar du på??

Hej jag undrar vad du kollar på på tv.
jag kollar på serier filmer m.m8)


signatur

You can't win the game...

Medlem

Jag kollar inte på tv. Man blir dum i huvudet av det.

Medlem

skräck och si-fi, men det går väll aldrig på tv?


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

När jag väl kollar på TV är det Simpsons eller Seinfeld jag kollar på, annars finns det inget av intresse på dumburken.


signatur

<3

Inaktiv

Det finns tecknat men inte anime?
Tecknat och anime liknar inte varandra.

Jag kollar på Skräck, Action och Anime, så det får det bli alternativen 'action' och 'annat' antar jag.


signatur

Ajebaje: I vanlig ordning handlar "debatten" mer om att hävda sig själv än att diskutera frågan.

Medlem

Kollar bara på The Shield just nu!

tycker det är världens bästa seria

Medlem

the days of our lifes på 3an, prima grejer dära

Inaktiv
Skrivet av jingai:

Jag har kollar inte på tv. Man blir dum i huvudet av det.

Medlem

Är inte humor och komedi i samma liga? Har inte röstat än, måste ju veta vad som menas.


signatur

Ja, jag kanske är ute och cyklar men det är fanimej miljövänligt - purresnurre@2005

Inaktiv

Just nu kollar man mest på dom olika C.S.I

och man missar ju inte C.S.I nu på måndag den 15.10 kl 21.00.

för då ska Peter Stormare vara med.

Sen kollar man på Gameplay på tv7.

Och Southpark på mtv för där går just nu tror det är säsong 5 ?
Har inte sett dom avsnitten iaf.

För Kenny är död och är inte med i serien längre, istället är Butters med Cartman och dom.

Medlem

tittar knappt på tv.
så de första avsnitten av idol för jag tycker det är så roligt och se hur många idioter det finns i sverige. när gallringen var slut och den riktiga tävlingen började slutade jag att kolla på det.

filmer ser jag på bio och DVD och serier laddar jag hem


signatur

"I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it." - Evelyn Beatrice Hall

Medlem

Lost och Heroes (thriller). Men min allra favorit program är Idol 2007 varje fredag.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Inaktiv

det helt klart bästa svenska tv programmet som gått nån gång är iaf det där som gick på tv4

där ett gäng som har körkort men är typ sveriges sämsta bilförare.
det va rackarns kul,
det va speciellt en tjej som brukade köra med sin morsa brevid sig och dom var total puckade,

ena gången sa tjejen,

*hur vet bilen när den ska stanna ? *

helt otroligt att nån i det gänget som bestod av cirka 10 förare lyckats få ett körkort.

Medlem

Nyheterna, sporten och vädret.


signatur

Allt i ovanstående post är självklart endast min åsikt, och bör läsas som rättstavat även om så inte är fallet.

Medlem

På faktiska TVn så är det stort sett bara nyheter, och faktaprogram på Discovery..
Annars tankar man väl en o annan amerikansk dramaserie. Även så all film intas.
Kort och gott, jag kan nog inte kategorisera mitt tittande, så länge det är i min uppfattning bra så, hehe.


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Medlem

på svensk tv så är det väl typ nyheterna på morgonen ibland.
ser dock på en hel del tvserier men de känns så jävla drygt att vänta ett par år för att de ska ta sig till svensk tv + att man måste planera dagen runt tvtablån om man vill följa serier.

Medlem

När jag tittar på tv så tittar jag endast komedi serier bland annat Seinfeld, Simpson, Två och en halv men och Spin City. Annars tycker jag att det bara är en massa dynga på tv.

Medlem
Skrivet av PurreSnurre:

Är inte humor och komedi i samma liga? Har inte röstat än, måste ju veta vad som menas.

t.ex vänner på 5an är komedi medan palamentet på 4a t.ex är humor


signatur

You can't win the game...

Inaktiv

Mest fotboll på helgerna.. Serier kollar jag inte på tven, pallar inte med alla reklampauser.. Det händer väll att man tittar på lite filmer och dokumentärer med..Men mestadels är det sport som gäller!

Medlem
Skrivet av jingai:

Jag kollar inte på tv. Man blir dum i huvudet av det.

Du behöver ju inte kolla på amerikanska program eller filmer! Eller vänta... då blir det ju bara Beckfilm kvar... och du har rätt - de blir man dum i huvudet av.


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem
Skrivet av CastorFiber:
Skrivet av jingai:

Jag kollar inte på tv. Man blir dum i huvudet av det.

Du behöver ju inte kolla på amerikanska program eller filmer! Eller vänta... då blir det ju bara Beckfilm kvar... och du har rätt - de blir man dum i huvudet av.

HEHE spot on!

1
Skriv svar